Wpis z mikrobloga

Uwzięły to może nie, ale stres powoduje dużo + serio są egzaminatorzy którzy na siłę uwalają.
Zresztą jak powszechnie wiadomo dopiero po egzaminie człowiek uczy się jak jeździć po drogach.
Sam zadałem za trzynastym razem bo uwalali mnie na byle czym, jeżdżę już od 11 lat codziennie robiąc po 100km i nigdy w życiu nawet nie miałem stłuczki czy auto nie było zarysowane z mojej winy XD.

DrMagK2 - Uwzięły to może nie, ale stres powoduje dużo + serio są egzaminatorzy którz...

źródło: XDDDDDDDDDDDDDD

Pobierz

Za którym razem zdałeś/aś?

  • 1 49.7% (75)
  • 2 13.2% (20)
  • 3 19.2% (29)
  • 4 6.0% (9)
  • 5 4.6% (7)
  • 6 0.7% (1)
  • 7 0.7% (1)
  • 8 1.3% (2)
  • 9 1.3% (2)
  • +10 3.3% (5)

Oddanych głosów: 151

  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DrMagK2: oczywiscie na sile #!$%@?. na moim przykladzie. egzamin na 18 oczywiscie 2h opzonienia na start. egzaminator #!$%@? o 20 do mnie podchodzi. juz wiedzialem ze nie zdam. na placu mu sie nie udalo mnie #!$%@? i juz caly czerwony z #!$%@? byl. na miescie mu sie udalo. za drugim razem se wzialem na rano bez opoznien to zdalem normalnie
  • Odpowiedz
@DrMagK2: No 13 razy nie zdać, to już nie w kij dmuchał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja zdałem egzamin praktyczny za pierwszym razem bez żadnego problemu, a sam egzaminator nie próbował mi raczej nic robić "pod górkę". Teorię natomiast zaliczyłem dopiero za trzecim razem, bo losowało mi idiotyczne pytania, które były tak skonstruowane, że bardzo łatwo można było je omylnie interpretować (serio, niektóre pytania tam są/były
  • Odpowiedz
+ serio są egzaminatorzy którzy na siłę uwalają.


@DrMagK2: przecież wszystko jest nagrywane, egzaminator nie może sobie ot tak uwalić kogokolwiek.
Ludzie, którzy uważają inaczej, nie umieli jeździć i słusznie oblali.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0