Wpis z mikrobloga

Dlaczego ja nie wierze w coś takiego jak terapia? Jako, że jestem DDA i chadowcem lekarz poleca terapie, bo u mnie to jest strasznie wymieszane.
Nie chcę opowiadać obcej osobie o swoich najintymniejszych sprawach i wspomnieniach. Nikomu tego nie opowiadam, nikomu tak nie ufam - to co działo się w moim życiu w zasadzie mnie definiuje. Opowiadając to komuś rozebrałabym się do naga. Samo opowiadanie nic mi nie daje - sama wałkowałam to setki razy.
Czemu miałoby to służyć? Będzie piepprzyć farmazony o tym, że rodzice mnie nie kochali i nie chronili, ale ja jestem coś warta? Że terapia pomoże mi nawiązywać relacje? Po co skoro zostałam zdiagnozowana jako chora na chAD? Nikt nie chcę być z chadowcem. My nie nadajemy się do społeczeństwa.
Po co mi terapia bym miała lepsze życie skoro choroba je cały czas #!$%@?? Prawda jest taka, że moja cała "osobowośc" to same zaburzenia i ich miks. Równie dobrze mogłabym obciąc sobie rękę.
Z wieloma rzeczami dałam sobie radę sama, sama rozumiem, że przeszłośc ma znaczenie i moje niskie poczucie swojej wartości to konsekwecja dzieciństwa. Teraz po diagnozie jest coraz gorzej, a po akcji jaką #!$%@?łam to już katastrofa. Wyrządziłam komuś krzywdę i teraz ludzie uważają, że " cicha woda brzegi rwie" i że tak naprawdę jestem podła. #!$%@? z tym wszystkim.

#depresja #dwubiegunowosc #chad #psychologia
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ana77: na pewno terapia nie na każdego zadziała w takim samym stopniu
im głębsze "szkody" tym

a w sumie co się będe produkował i tak usuniesz wątek :D
  • Odpowiedz
To może poszukaj innych chadowcow, albo załóż jakąś grupę wsparcia? Będzie ci raziej z osobami doświadczającymi trudności podobnych do twoich. Poza tym są terapeuci specjalizujący się w chadzie. Jak pogadasz że swoim psychiatrą to pewnie poleci kogoś sprawdzonego.
  • Odpowiedz