Wpis z mikrobloga

Raz w tygodniu maska
2x w tyg serum
Codziennie krem nawilżający i pod oczy też
3x w tyg peeling
Po pół roku stosowania takiej rutyny stwierdzam że to nic nie daje. Wcześniej nie używałem kosmetyków i było tak samo.
Nadal mam brzydka cere pełno pryszczy, przebarwień, rozszerzone pory, nie zmieniło się nic, albo nawet jest gorzej.
Liczyłem że będę mieć cerę gładka jak Patrick Bateman xd śmiechu warte.
Kosmetyki to chyba jakiś giga cope, żeby wycisnąć kasę z konsumentów.
#przegryw #rozwojosobisty #redpill
  • 26
@anonanonimowy321: nie znam się, bo nie używam za bardzo kosmetyków i mam zdrową cerę, ale czytałam kiedyś jakiś artykuł o wpływie różnych substancji na cerę i wnioski były takie, że za dużo to też niedobrze. Czytałam też kiedyś, że głównym czynnikiem wpływającym na cerę jest dieta. Nie wiem ile w tym prawdy, ale może warto przystopować z kosmetykami i poszukać jakiegoś dermatologa czy dietetyka?
@anonanonimowy321: Jakie serum używasz? Niektóre składniki uwrażliwiają na słońce i przez to cera może się pogorszyć, dlatego trzeba stosować spf. Peeling 3x w tygodniu to zdecydowanie za często, najlepiej raz w tygodniu. A serum można częściej niż 2 razy. Ze skincare jest tak, że trzeba mocno eksperymentować i dopasować produkty do swojej cery i w tym czasie może wysypywać i się pogarszać. Nie ma co sie poddawać.
@Kuba04: po co skoro jedno kiwi to już 100% rda. A jem dużo więcej produktów w ciągu dnia. Znacznie powyżej zapotrzebowania dostarczam codzienni z diety.
Niby nie zaszkodzi brać bo nadmiar tak z moczem się wydali ale nie widzę sensu.
@anonanonimowy321: pisze, bo producent chce żebyś zużył produkt jak najszybciej. Jeśli masz wrażliwą cerę i takie problemy skórne, to powinieneś rzadziej używać. Kup sobie acnederm, to najlepsza i najtańsza rzecz na przebarwienia i na pryszcze też powinno pomóc. I poza tym myjesz twarz żelem albo pianką?