Czy we wszystkich bankach jest to tak bezmyślnie rozwiązane?
Mam konto w mBanku, chciałem zrobić przelew za 2,5k. Okazało się, że mam ustawiony limit na pojedynczy przelew z aplikacji na 1k. Chcę zwiększyć sobie ten limit ale mogę to zrobić tylko po zalogowaniu do serwisu, a nie z aplikacji. Przy logowaniu się do serwisu i zwiększaniu limitu... potwierdzam to wszystko w aplikacji.
Czemu taki przeciętny jak ja użytkownik ma się bawić w jakieś ceregiele szukania albo resetowania dawno zapomnianych danych do zalogowania się do bezużytecznego serwisu bo nie pozwala mi się czegoś zrobić w aplikacji, tylko po to żeby potem zezwolić za pomocą aplikacji na zrobienie tego w serwisie? Czemu nie mogłem tego od razu zrobić w aplikacji? W czymże lepszy jest serwis od aplikacji, że to właśnie tam muszę zrobić tak wrażliwe operacje jak podniesienie limitu na pojedynczy przelew?
@sstachuu: Przerabiałem temat. Ile ja się #!$%@?łem jak chciałem zrobić przelew na 20-30k, to głowa mała. Czas mnie gonił a tu #!$%@?, jakieś limity o których nie miałem pojęcia i się musiałem z tym #!$%@?ć pół dnia, bo mimo zmian w serwisie one nie "zaskakiwały".
@sstachuu: trzeba było poprosić jakiegoś włamywacza zza buga, żeby ci wlazł na konto i zaczął wyprowadzać kasę na ten docelowy numer konta. Wtedy banki magicznie pozwalają na wszystko.
@sstachuu: Dlatego uciekłem z mBanku xd Takie głupoty jak tam są porobione nie uświadczyłem nigdzie indziej. Millenium dla mnie wzór pod tym względem. Przy kredycie hipotecznym wszystko załatwiam w aplikacji. w mBanku ciągle latałem do punktu xd
Czemu nie mogłem tego od razu zrobić w aplikacji? W czymże lepszy jest serwis od aplikacji, że to właśnie tam muszę zrobić tak wrażliwe operacje jak podniesienie limitu na pojedynczy przelew?
@sstachuu: Do serwisu nie zalogujesz się odciskiem palca i to jest główny powód. Jeśli masz aktywne logowanie odciskiem palca i autoryzowanie operacji w ten sam sposób w aplikacji mobilnej to są sytuacje gdzie ktoś mógłby to wykorzystać i wykonać operacje
Mam konto w mBanku, chciałem zrobić przelew za 2,5k. Okazało się, że mam ustawiony limit na pojedynczy przelew z aplikacji na 1k. Chcę zwiększyć sobie ten limit ale mogę to zrobić tylko po zalogowaniu do serwisu, a nie z aplikacji. Przy logowaniu się do serwisu i zwiększaniu limitu... potwierdzam to wszystko w aplikacji.
Czemu taki przeciętny jak ja użytkownik ma się bawić w jakieś ceregiele szukania albo resetowania dawno zapomnianych danych do zalogowania się do bezużytecznego serwisu bo nie pozwala mi się czegoś zrobić w aplikacji, tylko po to żeby potem zezwolić za pomocą aplikacji na zrobienie tego w serwisie? Czemu nie mogłem tego od razu zrobić w aplikacji? W czymże lepszy jest serwis od aplikacji, że to właśnie tam muszę zrobić tak wrażliwe operacje jak podniesienie limitu na pojedynczy przelew?
Tak wiem, to ja dzwonię.
#mbank #banki
@sstachuu: skoro banki są zmuszane prawem i wyrokami sądów do myślenia za użytkownika, to tak będzie.
@MIKULZIOMAL: podejrzeć, ale nie zmienić.
Skoro istnieje limit wielkości transakcji w aplikacji, to bez sensu byłoby, gdyby w tej samej aplikacji dało się go zmienić.
@sstachuu: Typ nie pamięta danych do logowania do konta w banku xD
Wtedy banki magicznie pozwalają na wszystko.
@sstachuu: Do serwisu nie zalogujesz się odciskiem palca i to jest główny powód.
Jeśli masz aktywne logowanie odciskiem palca i autoryzowanie operacji w ten sam sposób w aplikacji mobilnej to są sytuacje gdzie ktoś mógłby to wykorzystać i wykonać operacje
https://wykop.pl/wpis/72648235/banki-to-instytucje-zaufania-xd-chcesz-zmienic-nr-#256741551
źródło: 5ccfce965c0b44449eb1c5bc08135bbe7d31add67404aa633b134d7df40ffac2
Pobierz