Udało się z ciekawości przetestować motocykle tej marki.
Teoretycznie Dragster i Brutale powinny najbardziej mi pasować - jednak kształt baku nie pozwala mi normalnie złapać go nogami i przez to nie ma opcji, żebym je na dłuższą metę użytkował :(
Zaskoczeniem największym było F3 - dużo wygodniejsza pozycja dla mnie niż na Panigale.
No i przesiadka z L2 na rzędową trójkę na propsie.
@gusguster: S1000XR w okół komina? Przecież to turystyk jest, tylko z 17 calowym kołem z przodu. To jest właśnie sportowy turystyk, masz moto do jechania na drugi koniec europy i do zabawy na miejscu. Masz ponad 40kg różnicy w wadze w stosunku do GS-a. Tak, GS jest ciężką krową, czuć to w trakcie jazdy i nie ma podejścia nawet do innych produktów BMW (nie patrząc na konkurencje). A no i BMW
Udało się z ciekawości przetestować motocykle tej marki.
Teoretycznie Dragster i Brutale powinny najbardziej mi pasować - jednak kształt baku nie pozwala mi normalnie złapać go nogami i przez to nie ma opcji, żebym je na dłuższą metę użytkował :(
Zaskoczeniem największym było F3 - dużo wygodniejsza pozycja dla mnie niż na Panigale.
No i przesiadka z L2 na rzędową trójkę na propsie.