Wpis z mikrobloga

Minirecenzja chemii do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslach #tdi 2.0 na commom-railu.

Korekty na wtryskach w mg/suw, mierzone na rozgrzanym podczas postoju:

Przed czyszczeniem: -0.05, 0.85,-0.07, -0.78
Po czyszczeniu (0 km): 0.12, 0.31, 0.00, -0.47
Po czyszczeniu (1000 km): 0.02, 0.26, 0.05, -0.40

Wartości starałem się wybrać pomiar największy chwilowy. Chyba mogę polecić, bo poprawiło się i trzyma efekt.

#motoryzacja #vag
CXLV - Minirecenzja chemii do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslach #tdi 2.0 na commom-...

źródło: 1000004671

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@CXLV: Korzystam z LiquiMolly Diesel Spulung po każdym serwisie oleju i filtrow, tyle że pośrednio, profilaktycznie - do baku cała pucha przy małej ilości paliwa. Zauważam znaczną poprawę pracy, jedynie już po tym jak wyjeżdzę całą tą mieszankę, czyli zwykle to jest po około 1500km (dolanie paliwa do pełna i kolejne tankowanie) czuć znowu gorszą pracę.
  • Odpowiedz
  • 0
@CXLV ale po co to stosowałeś? jakieś objawy były?
normy są chyba między-2.8 a +2.8 u Ciebie 0.85 najwyższa.

swoją drogą ja podchodzę z dystansem do takich oczyszczaczy, wiesz jak coś rozpuści syf to ten syf magicznie nie znika tylko idzie po całym układzie, może zatkać co innego
  • Odpowiedz
Korzystam z LiquiMolly Diesel Spulung po każdym serwisie oleju i filtrow, tyle że pośrednio, profilaktycznie - do baku cała pucha przy małej ilości paliwa. Zauważam znaczną poprawę pracy, jedynie już po tym jak wyjeżdzę całą tą mieszankę, czyli zwykle to jest po około 1500km (dolanie paliwa do pełna i kolejne tankowanie) czuć znowu gorszą pracę.


@vealen0: parę razy próbowałem różnych zajzajerów do dizla dolewanych do paliwa i zawsze jest to
  • Odpowiedz