Wpis z mikrobloga

@tomaszzajnn: ja składałem przez pośrednika, wysyłałem jakieś roczne zeznania KPiR, niezaleganie ZUS i US, potwierdzenie zwrotu, screeny zwrotu itd i nie dostałem nigdy SMS. Może to dlatego, że przez pośrednika. Nie wiem
  • Odpowiedz
@tomaszzajnn: Wniosek 13.07, dokumenty na bieżąco, 2 sierpnia był rzeczoznawca, później 18 sierpnia sprawdzali w bik, 21 sierpnia dosłałem ponownie PKiR za ten rok z podpisem i od tamtej pory cisza
  • Odpowiedz
Możliwe że przy obecnym obłożeniu alior wie że nie wyrobi się w ustawowym terminie 21 dni, więc prosi o "wyjaśnienia" żeby przedłużyć sobie termin. Możliwe że decyzja będzie szybciej, mi doradca mówił że sms za 21 dni oznacza że najpóźniej za 21 dni
  • Odpowiedz
@UlanyD: No tak, bo minął termin a nie miałeś dodatkowych informacji. Jeśli przy zbliżającym się terminie jesteś proszony o wyjaśnienia, to jest to chyba sposób banków na wydłużenie ustawowego terminu, bo w ich regulaminach jest napisane że po jakichkolwiek wyjaśnieniach ustawowy termin 21 dni nalicza się od nowa.
  • Odpowiedz
@SuspendedInGaffa: nie miałem dodatkowych informacji ? rozwiń ;)
tak, przy zbliżającym terminie mogą sobie przedłużyć i liczy się od nowa
Ode mnie jednak nic nie chcieli od 14 lipca, czyli nie naliczyli sobie od nowa 21 dni. Termin minął. I co z tym zrobią? nic
  • Odpowiedz
@UlanyD: Mam na myśli, że nie dostałeś żadnej dodatkowej informacji, a termin minął, więc wtedy zasadne jest skontaktować się z bankiem, bo wniosek mógł zaginąć. Bank powinien informować czemu termin jest wydłużony
  • Odpowiedz