Wpis z mikrobloga

Miesiąc bez opio, leki, terapia, #!$%@? muje dzikie węże i chyba #!$%@? nie da się tak żyć. Najpewniej sam dorobiłem się polineuropati i nogi będą mnie #!$%@?ć do końca życia, a jedynymi lekami przeciwbólowymi, które działają na neuropatie są opioidy XD

Jeśli pomyślę, że ta cała walka była po nic, to szczerze odechciewa mi się żyć. Przez ból nóg nie mogę pracować, a jestem programistą i to była moja wymarzona robota.

Na terapi #!$%@?, że może sam sobie wkręcam ból nóg itd. Nosz #!$%@? ja #!$%@?. Jestem rozdarty w #!$%@?, nie wiem co robić, bo #!$%@? żyć tak sobie nie wyobrażam (,)
#narkotykizawszespoko #depresja
  • 13
  • Odpowiedz
a jedynymi lekami przeciwbólowymi, które działają na neuropatie są opioidy XD


@Thiocomaster:
Jest jeszcze np. gabapentyna i pregabalina, ale to może być trochę z deszczu pod rynnę...( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@JestemPapolud: no naprawdę, chyba czuję, że mnie bolą XD Idę w tym tygodniu prywatnie z krwi zrobić wszystko, co się da, badanie ENG, może rezonans i do neurologa.

@grzyboslaw: nadmiar wit b6 w diecie, suplach itd.

@cor1sto: no oczywiście, bo właśnie dlatego #!$%@? mi to łeb, że ja za żadne skarby nie chcę wracać do opio. Ja miałem już w głowie plany na trzeźwe życie i to mnie boli,
  • Odpowiedz
  • 0
@niepoprawny_pesymista: a myślisz, że nieustający ból nie wpływa na pracę kreatywną? XD Na kacu przyjdziesz i wiadomo, że #!$%@? będzie, bo się ciężko myśli. Jesteś programistą? To nie jest tylko bezmyślne klikanie w komputer, tylko trzeba pomyśleć jak zamienić wymagania biznesowe na kod, szukać i rozwiązać problem, bo aplikacja się #!$%@? i wiele więcej.

Robiłem na magazynie, sortowni DHL, rozwoziłem pizze i #!$%@? wie co jeszcze na minimalnej. Robiłem fizycznie i
  • Odpowiedz
  • 0