Wpis z mikrobloga

@Charlie666 jesli to XVII to ta ostatnia część, to grałem w demo I tez mi się to nie spodobało. Cutscenki jakieś fabularne to rozumiem, ale tam są nawet w momencie gdy ktoś się potknie o kamień czy zauważy jakieś wydarzenie, co powinno się po prostu dziać podczas rozgrywki. Zupełnie bez sensu. Sama walka była spoko.
Walka też drewniana.


@Charlie666: strasznie #!$%@?ło mi devil my cry i szybkie googlowanie wykazało że to ten sam designer, mało tego, on twierdzi że walka w FF16 to jego osobisty "masterpiece" xD słaby FF, ja już nawet nie tykam zadań pobocznych rodem ze słabego mmo (zrobiłem z 5) tylko lecę główny wątek na easy traktując to jak serial.
@danjelek No właśnie nie, takie Uncharted nawet słynie z tego, że w sytuacjach, które w innych grach byłyby cutscenką, w Uncharted są sekcją gry. To że mają dużo fabuły nie oznacza, że co chwila traci się kontrolę nad postacią.
tylko lecę główny wątek na easy traktując to jak serial.


@ebson: Przecież walka w FF to główna część gameplay. Jeśli jest skopana to tak jakby nie było tam w co grać. Poza właśnie oglądaniem fabuły. A mnie osobiście fabuły w grach mało obchodzą.