Wpis z mikrobloga

Inne studia mogą zazdrościć Bethesdzie tego jak "wytresowali" ludzi. Głupie ryje i mimika postaci, bugi, niedopracowane mechaniki? "To przecież Bethesda bez tego nie grałoby się tak dobrze"

Tak sobie czytam komentarze po jakimś klipem jak przeciwnik przenika przez statek a w końcu przenikasz i ty i statek leci dalej bez ciebie, a w komentarzach z połowa ludzi jest z tego zadowolona i wpis ma tysiąc plusików. xD

CDPR powinno spróbować nastawić tak ludzi do swoich NPC przechodniów którzy zachowują się jak kłody z gier z lat 2000. "Uwielbiam to, że przechodnie nie potrafią używać schodów, czuć że gra CDPR. <3"
#bethesda #starfield #gry
Kantar - Inne studia mogą zazdrościć Bethesdzie tego jak "wytresowali" ludzi. Głupie ...

źródło: aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pobierz
  • 14
@Kantar: w cyberpanku NPC chodzące po niewidzialnych schodach lub rozkładające ręce były nawet zabawne. Wypadanie po za mapę już mniej. U Bethesdy chyba najbardziej zabiło mnie doczytywanie tekstur w RAGE 1 które było przez to kompletnie nie grywane
@Kantar: troche nie czaje, stawiasz tezę że fani lubią gry bethesdy za bugi? xD Ludzie lubią ich gry POMIMO bugów, za klimat, wolność albo za to że eksplorowanie światów jest w ich grach chyba najprzyjemniejsze z wszystkich dużych rpg-ów.
To jest taka sama sytuacja jak z stalkerami we wschodniej europie, albo gothikami w środkowej - te gry nie są arcydziełami, są pod wieloma względami drewniane i zabugowane, ale mają unikalne cechy
@Ilirian nie no ale dude. Gralem w mnóstwo gier, nie kojarze ŻADNEGO buga w grach Nintendo.
Gry są oczywiście brzydsze bo są na handheldy.
Nie ma co porównywać z Bethesda.
Jesli juz to można się czepiac ceny u Nitendo, bo gdy po 200-270 zl, ale jak spojrzysz na Starfielda za 350 zl na Steam to przeprosisz Nitendo.
@Kantar: jak dla mnie to różnica jest taka, że wszędzie CP77 był przedstawiany jako mega zarombista gra, a tutaj takiego hype nie kojarze. Wszystko chyba bardziej nakręcane przez graczy dlatego też potem każdy inaczej wybacza, Co innego gdy producent przez parę lat promuje produkt na najlepszy hit, po czym ograniczna content a na koniec w momencie premiery okazuje się kit.