Wpis z mikrobloga

Nope. Z przykrością stwierdzam po pierwszych 3h, że no nie. Pewnie spędzę trochę czasu z tą grą, ale absolutnie nie jest to gra roku. Większa podjarke i satysfakcję z gry miałem na premierze Diablo 4 niż tutaj.

Od pierwszej klatki właściwie, pierwszego dialogu optymalizacja na Xbox Series X jest tragiczna. Gra nie trzyma 30 klatek do tego ma strasznie dziwne "zacięcia/lagi z rozmazaniem" podczas obrotu kamery.

Sama grafika to starocie. Niestety ale zobaczcie sobie jak wygląda mimika i postacie w Baldurs Gate 3 a jak w Starfieldzie. Przecież to wstyd w 2023r. wydawać coś takiego graczom i mówić o innowacji xD tekstury tam gdzie nie trzeba było to poziom Valheim tylko tam grafika w stylu 8-bit jest celowa a tutaj... w sumie chyba też xD

Bethesda zrobiła graczy w sumie w #!$%@? bardzo prostym mykiem cała gra to iluzja. Iluzja eksploracji i iluzja wielkiej przygody kosmicznej. A jak to zrobili? Po prostu te 1000 planet to jest kilkanaście stworzonych mapek i setki wygenerowanych przez automat, na których nawet nie lądujemy sami tylko wszystko dzieje się przez cut-scenki. Ogólnie ekrany ładowania będą naszym przyjacielem w tej grze.

To na co liczyłem najbardziej czyli eksploracja kosmosu i wszystko wokół statków. To nic innego jak prosta minigierka na generowanych planszach, na których są asteroidy, a czasem nie, a za tło robi planeta przy której jesteśmy.

Skanowanie, które moi zdaniem jest żywcem wzięte z no man sky, a które ma dodawać immersji eksploracji, gracze za tydzień rzuca w #!$%@?.

Początek fabuły jest moim zdaniem strasznie sztampowy, traktuje gracza jak idiotę. Początek z konstelacja to nudne dialogi i nudne postaci.

Mam nadzieję, że to złe dobrego początki. Bo jak nie to Todd #!$%@? znowu nas oszukałeś.

#starfield #gry #xbox #konsole
  • 10
  • 4
@Vayloren: Oczywiście nie zapominajmy o cyrku przy starcie gry na XSX i XSS, gdzie ludzie przez pierwsze 30min w tym ja nie mogli wejść do gry i trzeba było wchodzić robić jakieś maniany w sklepie microsoftu by gierka zaskoczyła i pozwoliła się włączyć.

No ale z dobrych rzeczy, żeby nie było tak krytycznie tylko:
-te rzeczy które były robione ręcznie, a nie generowane wyglądają ładnie. Oprócz postaci cały dizajn świata jest
@Vayloren:

Bethesda zrobiła graczy w sumie w #!$%@? bardzo prostym mykiem cała gra to iluzja. Iluzja eksploracji i iluzja wielkiej przygody kosmicznej. A jak to zrobili? Po prostu te 1000 planet to jest kilkanaście stworzonych mapek i setki wygenerowanych przez automat, na których nawet nie lądujemy sami tylko wszystko dzieje się przez cut-scenki. Ogólnie ekrany ładowania będą naszym przyjacielem w tej grze.

Początek fabuły jest moim zdaniem strasznie sztampowy, traktuje gracza
positivementalattitude - @Vayloren: 
Bethesda zrobiła graczy w sumie w #!$%@? bardzo ...

źródło: 0000

Pobierz