Wpis z mikrobloga

@orzeszkiziemne: ja mam 4 seasons i się zużywają dość szybko, myślę że 20-25k to dla nich maks (na zimę pewnie mniej) Więc jak dla Michelina zużycie jest podobne, no to tak naprawdę 1/4 dystansu już zrobiona. Najlepiej weź jakiś miernik i zobacz ile bieżnika zeszło. A tak btw. to ja bym raczej nie dawał opon starszych na tył tylko na przód. Bo z tego co mi się obiło o uszy ewentualny
@mozetakiwolny: to najwyraźniej źle ci się obiło o uszy, przednie opony w przednionapędówce biorą na siebie większość masy przy hamowaniu czy skręcie. Wyprowadzają też bardziej z ewentualnego poślizgu poprzez wciśnięcie gazu. Lepiej mieć lepszy laczek z przodu niż z tyłu.

@orzeszkiziemne 6-7k dla tak miękkiej mieszanki to już raczej sporo i nie wymieniłabym tylko jednej strony bo to nigdy nie będzie równomiernie się ścierać. Może załóż dwie nowe na przód a
Lepiej mieć lepszy laczek z przodu niż z tyłu.


@Iskaryota: A ja zaryzykuję, że lepiej mieć tak samo dobre z tyłu jak i z przodu ;)
Bo to co mówisz to prawda, ale są setki innych przypadków, że tył też może niezły zamęt wprowadzić. Ja tak byłem w rowie na łuku, bo przód się trzymał dobrze, a tył mi już uciekł ;)

Więc lepiej nie podpowiadać, że lepiej gorsze na tył,
@Iskaryota: Nieprawda. Lepiej mieć lepszy laczek z tylu bo najważniejsza jest stabilność.

To i tak jest głupota tak czy siak bo opony nalezy rotować i zużywać je równomiernie