Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki i Mirabelki. Szukam porady. Pojechałem do Australii 3 miesiące temu w ramach visy Working Holiday, by znaleźć pracę w zawodzie i trochę dorobić, poznać świata. Z zawodu jestem sztygarem zmianowym. Niestety, na miejscu się okazało, że kolorowo nie ma i raczej tej pracy nie znajdę. Myślałem, że możę za zwykłęgo górnika się uda, ale też raczej nici z tego, a na farmie raczej praca mi się nie uśmiecha. Wysłałem w piątek trochę bezpośrednich mailów do róznych firm, dostałem kilka odpowiedzi, ale zazwyczaj to tak, że wyślą dalej, do działu HR i tyle. Teraz nie wiem czy posiedzieć tu może jeszcze z miesiąc, bo pracy się szuka długo, zwiedzić chociaż Sydney i wracać czy może inaczej to rozegrać. Możę ktoś był w podobnej sytuacji? W Polsce z pracą nie będzie problemów raczej, jakbym wrócił.
Rodziców nie mam, wiec ich o poradę nie mogę prosić. Siostra radzi bym posiedział tu jeszcze. Znajomi twierdzą, by siedzieć w opór, bo VISA jest na rok. Oszczędności mam spore, ale nie chcę wydawać 1/3, po to by pozwiedzać. Jestem nauczony roboty. Mógłbym pracować nawet 31 dni w miesiącu. Myślę, że ogólnie zrobiłem źle tutaj przyjeżdżając. Całe lato w Polsce zaraz przeleci, a tu zima i wynajmuję pokój, a facet ogrzewania w domu nie ma. Przeleciało lato, teraz możliwość kredytu 2%, bo człowiek myślał nie wiadomo co. Przyznam, że jestem trochę podłamany, bo zawsze w pracy byłem top pracownikiem i dobrze szło zarobić, a tu się nagle tak noga powinęła.

Najbardziej mnie wkurza rodzina (kuzyni, wujkowie), którzy wiecznie się pytają za co tutaj żyję, albo, że teraz z luką w CV nie znajdę już nigdzie pracy. Idzie oszaleć po prostu. Czemu tak wszystkich interesuje cudze życie, a nie swoje? Czy to normalne? Mnie tam lotto co kto robi w życiu. Po prostu zajmuję się sobą i mam na innych wywalone. Niektórzy chyba nie mogą tego przeboleć, że dobrze mi się żyje jak mam. Innego wytłumaczenia nie mam.

#pracbaza #australia #visa #zalesie #zycie #praca
  • 10
  • Odpowiedz