Wpis z mikrobloga

Mogę spokojnie stwierdzić, iż jest to mój mały ziemski raj na miarę Polski. Moje miejsce, gdzie faktycznie odpoczywam, w którym mój umysł jest czysty. Zarazem gdybym chciał, mógłbym aktywnie, dynamicznie wypoczywać w miastach obok. Jeżdżę tu od 9 lat. Byłem tu, jak jeszcze część rodziny żyła. Nazwaliśmy dumnie to miejsce polską Kalifornią. Spędziłem kilka miesięcy między innymi w prawdziwej Kaliforni, ale nigdy nie zapomniałem o tej małej tutaj. Czemu Kalifornia? Bo ma ten klimat, ten luz, nawet przyroda jest troszeczkę podobna jak na polskie warunki. Dużo amerykańskich restauracji tu też jest, czy innych budek. Niektóre miejsca mają nawet flagi usa między innymi. Dużo jachtów, szerokie piaszczyste plaże i kameralna atmosfera. Dzięki powstającym apartamentowcom robi się tu z roku na rok coraz bardziej "kalifornijsko". Nawet same widoki, jak tutaj przyjeżdżam też przypominają mi Kalifornię. Uwielbiam wziąć jacht i z odległości spojrzeć na te cudowne krajobrazy, czy też w nocy spacerować po opustoszałych ścieżkach pełnych magicznego zapachu. Oczywiście wszystko jest pięknie, dopóki jest słonecznie.