Wpis z mikrobloga

Nie znam się bo w sumie koniec końców przyjechałem całkiem niedawno do #holandia więc w sumie jestem ciekaw waszego zdania. Nie pytam już nawet o to czy taka wypłata jest dobra ale czy to jest standard.

Praca przez agencję, 6 dni w tygodniu po 7h, w sumie 42h, na pierwszej i drugiej zmianie. Po tygodniu 1 zmiany wypłata 380 euro, na drugiej zmianie 420-430 euro.
#pracbaza #praca #pracazagranica

Co myślicie

  • Słabo ale to standard, ciężko znaleźć coś lepszego 36.6% (148)
  • Całkiem spoko płaca, warto się jej trzymać 13.4% (54)
  • Tragiczna płaca, od razu szukać czegoś innego 50.0% (202)

Oddanych głosów: 404

  • 29
  • Odpowiedz
@viciu03: jak to robota wakacyjna to spoko, ale jak chcesz sobie tam życie ułożyć za 1600 euro to lepiej wrócić do amazona albo iść na tira ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Malinowy___Nos: zabierają 115 za zakwaterowanie i chyba 36 za ubezpieczenie. Ale kwota, którą podałem jest już na czysto po odjęciu wszystkich kosztów.

@lewniesprzymierzasiezkojotem na razie muszę pospłacać kilka rzeczy a potem będę oszczędzał. Rok co najmniej tu muszę siedzieć, być może półtora.

@Limonene ta firma, w której pracuję nie jest objęta już wiekówką. Mówimy tu o stawce 12,47 brutto. Generalnie w Holandii już bardzo mało firm ma wiekówkę

Ogólnie by było
  • Odpowiedz
@viciu03: Standardowa płaca minimalna w Holandii. W Niemczech teraz chyba jest 12 euro minimalnej. Na taśmie to standard. Jeśli ktoś chce więcej zarabiać to albo akord albo trochę języka i wtedy szukać np. w budowlance albo rolnictwie.
  • Odpowiedz
  • 0
@open_or_die: nie wiem czy czytałeś poprzednie komentarze moje. Stawka ,na umowie – 12,47 euro brutto. Ponadto mój znajomy, który lat ma 30 i pracuje w tym samym miejscu, zgarnia taką samą wypłatę co ja. Raczej wiekówki by on nie miał
  • Odpowiedz
po 21 roku życia masz minimalnie 11.50e na godzinę brutto.

12.47 x 0.36 = ~8 euro netto.