Aktywne Wpisy
Kumpel19 +27
Zarzutkkake +188
Ale jak to podwójnie zapłacić? Co wy rasiści? Nie wiecie, że plus size to zaleta? Mam chorą tarczyce. Jaki potrójny hepi meal? Kamery nie pokazuja prawdy. To jest problem tych ludzi, że sie tu nie zmieszczą! LUDZIE DAJCIE MI SPOKOJNJE ŻYĆ JA WCZORAJ WŁOSY FARBOWAŁAM I PAXNOKCIE A WY MI MÓWICIE ŻE JA GRUBA!
#bekazgrubasow #humorobrazkowy
#bekazgrubasow #humorobrazkowy
#motoryzacja
Jakie mogą być objawy złe ustawionego rozrządu w 1.9 tdi pd.
Po wymianie rozrządu zmieniła się charakterystyka funkcjonowania silnika. Odpala z takim jakby telepnieciem a wcześniej odpalał gładko.
Spalanie na postoju komputer pokazuje większe niż było wcześniej oraz chwilowe też wzrosło. Mam też wrażenie że gorzej się zbiera ale to nie wiem dokładnie.
Czytałem że w tdi jakby był złe ustawiony rozrzad to by w ogóle nie odpalił.
Czytam o tej operacji to sam mogę sobie to zrobić aby kabel ogarnąc i vcdsa. bo na 100% oni kompa nie podłączali a więc i tego nie ustawiali
Vcds->01 silnik -> 08 bloki pomiarowe -> grupa 004 -> 4 pole pomiarowe tej grupy to wskazanie synchronizacji. Im bliżej zera tym lepiej powyżej -3/3 auto już może nie odpalić.
Nie widać znaków więc raczej na blokady ustawiali, zwłaszcza że mówili.
Nie wiem czy trzeba te śruby odkrac do wymiany, oglądałem film jak ktoś wymieniał w silniku z hydraulicznym napinaczem i on je luzowal aby móc wyjąć ten napinacz. ale są jakoś ustawione a nie np w skrajnej pozycji.
Teraz trochę pojeździłem i ewidentnie jest inaczej spalanie jest wieksze nie jest te, taki zrywny. Kabel już w drodze...
Ps.
No chyba, że sprawdzisz kąt synchronizacji który wskazywałem w poście wyżej.
Edit: Fasolki na wałku 20nm +45°
Śrubę koła do wałku 100nm
Miałem dzisiaj to ogarniać, liczyłem że będzie klucz 19 do kręcenia, ale jednak 18, a takiego nie mam. mam z siedem 17, z pięc 19, ale 18 zero. Muszę jutro sobie kupić, a wolę kręcić dopasowanym kluczem a nie kombinować aby zjechać śrubę, zwłaszcza że możliwe że pare razy będę musiał
Pompki poprawnie.
Za drugim razem mi tak weszło ale żeby z tym zejść ciutke to byłoby ciężko trafić. Pojeżdżę trochę i zobaczę czy cofać aby łapało minusik czy zostawić.
Śruby te 13 mają jakiś limit ile razy można je odkręcić i przykręcić? Czy śmiało można się
Zupełnie inaczej auto się teraz zachowuje jak więcej pojeździłem. Silnik ciszej chodzi. Szybciej odpala. Mniej pali a ta moc z turbo jest taka liniowa ale kop rzeczywiście jest mniejszy. Ale niskie obroty miasto to IMHO jest lepiej. 2-3mm a takie duże różnice w zachowaniu..
Anyway dzięki za pomoc ;)