Wpis z mikrobloga

Jadę sobie przez #niemcy 90km/h na ograniczeniu do 100km/h, wyprzedza mnie osobówka jadaca ok 105km/h. Jest 4 nad ranem i jak jest ona na mojej wysokości, to następuje mocny czerwony rozbłysk, oślepiło mnie to, tak, że przez chwilę nic nie widziałem i bezwarunkowo zacząłem hamować awaryjnie, tak że automatycznie uruchomiły mi się światła awaryjne.

Powiedzcie mi teraz, jak to jest, że świecąc z ziemii w powietrze laserem w samolot 12km nad ziemią można trafić do więzienia, a oślepiając kogoś w środku nocy flashem na autostradzie z odległości 10m wszystko jest okej?

#pytanie #bekaztransa #polska #prawo #policja #lotnictwo #motoryzacja #bezpieczenstwo
  • 10
  • Odpowiedz
  • 9
@Kamar nie to żebym coś sugerował ale doradziłbym wizytę u okulisty :). Nie raz dostałem tym fleszem w nocy po oczach (podobnie jak u Ciebie, osobówka obok) ale nigdy mnie to nie oślepiło do tego stopnia abym stracił całkowicie wzrok
  • Odpowiedz
@Kamar czerwone światło które strzela na niemieckich drogach to proszę pana fotoradar, strzela na tyle lekko że czasami nie wiadomo czy to radar czy światła stopu w aucie z przodu.
  • Odpowiedz
@Kamar: zależy jaki fotoradar, bo parę razy widziałem i było lekko, zaś w innym miejscu jak mi fotoradar #!$%@?ął czerwonym światłem (gdzieś koło 2 w nocy sobie człowiek spokojnie jedzie) to też oślepłem na kilka sekund od czerwonego światła
  • Odpowiedz
@Kamar: z tym hamowaniem awaryjnym trzeba było sobie odpuścić w tej historii bo blaznujesz ale temat mi znany jeb błysk czerwono pomarańczowego światła w nocy prosto w oczy oślepienie na minimum 5 sekund.Na robotach na zawężonych pasach.W niemcowni zupełnie legalnie musiał byś w sądzie udowodnić że doprowadziło to zmiany trajektorii twojego pojazdu w wyniku czasowego oślepienia.Mieszkancy #niemcy są żałośni rząd landowy lub federalny kopie ich w dupę i kopie przez 10
  • Odpowiedz