Wpis z mikrobloga

Kto poleci dobry internet stacjonarny który będzie szedł po kablu? Niestety ale play wchłonęło UPC i się wycwaniło, wszystkie ich routery oraz dekodery telewizyjne są bezprzewodowe bo nie chcą płacić za dzierżawę kabla i koniec końców mam w domu internet mobliny a nie stacjonarny tak jak miałem do tej pory. Dlatego chce zmienić operatora który będzie i telewizje i internet dostarczał po kablu, bo z tym internetem mobilnym są ciągle problemy.

#play #internet #pytaniedoeksperta #upc
  • 9
  • Odpowiedz
@Dorsul: Nie rozumiem.
Play oferuje Internet przez GSM i mówi, że to po kablu?
Przecież nawet jak ci BTS w ogródku zainstalują, to nawet nie zbliżysz się prędkościami do kabla.
Na pewno tak nie jest, to byłby absurd.
  • Odpowiedz
  • 0
@mango2018: Już wyjaśniam, osobiście nie wiedziałem o tym, dopóki jeden z domowników (rodzina) nie przystał na ofertę play żeby zmienić plan i tym samym wymienić router i dekoder tv na play boxy. Sam dopiero parę dni temu ogarnąłem że tak naprawdę zmienili nam internet na taki przez GSM a kabel przestał pełnić swoją funkcję i jest nieobsługiwany. Tak to jest jak starsze osoby trzymają wszystkie umowy i nic nie mówią reszcie
  • Odpowiedz
zmienili nam internet na taki przez GSM


@Dorsul: Przecież po GSM masz dużo niższe prędkości, niż po kablu.
Nawet jeżeli, PLAY nie jest w stanie przecież zmienić rodzaju transmisji, bo modemy do kabla to zupełnie inne urządzenia niż modemy GSM, do których musisz włożyć SIM
  • Odpowiedz
@Dorsul: czekaj, chcesz powiedzieć, że masz koncentryk w domu, który był dotychczas sygnałem dla routera/dekodera i nagle play wymieniło sprzęt i teraz internet/tv jest dostarczane bezprzewodowo ??( _)
  • Odpowiedz
  • 0
@LordDockers: NIe chyba a raczej na pewno, dzięki za radę już działam w tej sprawie. Ale nie wiem czy da się wrócić do poprzedniego stanu jeżeli play przejął upc w którym miałem internet dotychczas. ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ostatecznie będę musiał szukać innego dostawcy.
  • Odpowiedz
@Dorsul Oczywiście, masz prawo do odstąpienia jeżeli umowa była podpisana poza siedzibą firmy (= w tym przypadku nie w salonie, np. z monterem podczas instalacji) i ono wynika nie z dobrej woli telekomu a z ustawy. No i oprócz tego reklamacja, jeżeli abonent został wprowadzony w błąd i cokolwiek na papierze różni się od obiecanek konsultanta.
  • Odpowiedz