Aktywne Wpisy
Sejmita +77
tesknilam_ +36
Nie umiem pogodzić się z faktem, że nie jestem nikomu potrzebna. Mówiłam znajomym, że mogą do mnie dzwonić, radzić się, że jak coś to jestem.
Tylko co z tego, że to mówiłam, jak nikt nie korzystał. Mówiłam nie raz, że niektórzy ludzie są dla mnie ważni, mi bliscy, a oni tego nie odwzajemniali.
Życie aby umrzeć to nie jest życie. To wegetacja i nic więcej. Jak nie ma dla kogo istnieć, to
Tylko co z tego, że to mówiłam, jak nikt nie korzystał. Mówiłam nie raz, że niektórzy ludzie są dla mnie ważni, mi bliscy, a oni tego nie odwzajemniali.
Życie aby umrzeć to nie jest życie. To wegetacja i nic więcej. Jak nie ma dla kogo istnieć, to
Mirki, mysle nad oponami uniwersalnymi na caly rok, ludzie mowia, ze spoko i nie widza roznicy ale jak poszukalem jakis badan: https://www.tyrereviews.com/Article/All-Season-Tyres-How-Do-They-Stack-Up.htm to widze, ze jednak sa roznice i opony zimowe sa lepsze zima niz caloroczne, tak jak latem, lepsze sa lentnie. A wy na jakich jezdzicie?
Na jakich oponach jezdzisz?
@programista15cm: nie no, chce kupic suva, zeby bylo bezpieczniej to nie bede do niego opon uniwersalnych zakladal :P
@programista15cm: co znaczy, ze slabo sie prowadza? Jak sprawdzalem crash testy i oceny to praktycznie wszystkie suvy osiagaly wyniki kolo 90%, min 85%. Z badan wyszlo, ze raczej bezpieczne.
Jest różnica na niekorzyść w zimie w śniegu i przy gołoledzi.
Natomiast CC+ to letniaki przygotowane na zimę, cała reszta to zimówki orzygotowane6na lato.
Jest różnica na niekorzyść w zimie w śniegu i przy gołoledzi.
Natomiast CC+ to letniaki przygotowane na zimę, cała reszta to zimówki przygotowane na lato.
@93michu93: maja wyżej środek ciężkości. Te krotsze maja do tego maly zostaw osi co sprawia, ze koncza ja kostka do gry.
No tak, przy zderzeniu z mniejszym autem wiecej z Ciebie zostanie... Ale gdybys mial auto, ktore da sie prowadzic to ominalbyl kolizje
@programista15cm: no ale to jest chyba plusem, ze gosciu z boku wjezdza ci w nogi, a nie w brzuch.
@programista15cm: nie wiem o jakich piszesz ale ogladalem crash testy dla np. tucson (a jest chyba w miare krotki) i za bardzo nie bylo roznicy gdy wjechala w niego ciezarowka porownujac
Poza tym ponizej 80 kmph smiertelnosc jest niska