Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Myślę nad zakupem mieszkania w starym budownictwie w wielkiej płycie, blok nieremontowany od wielu lat, windy stare z lat 80-tych, ale lokalizacja 9/10, brak patologii, cicho w sypialni, dobra cena, wysokie piętro, okna dwustronne, miejsce postojowe przypisane do mieszkania, zakup od właścicieli, którzy na emeryturę pobudowali sobie domek. Okolicę dobrze znam, bo jestem tam kilka razy w tygodniu. Akustycznie ciężko stwierdzić, bo w mieszkaniu byłem z 30 minut, klamki w oknach chodzą gładko, zsypy zaspawane, piony były wymienione, ciśnienie wody ok.
W środku chciałbym zrobić generalkę z wymianą instalacji, chcę w przyszłym tygodniu zadzwonić do spółdzielni i zapytać o takie rzeczy jak planowane remonty, planowane podwyżki czynszu. Wg właścicieli jest planowany remont budynku w 2025. W KW wszystko ok. Na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę? O co pytać spółdzielnię? Nie znam się na tym zupełnie :/.

#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt2procent #mieszkanie #pytanie



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 4
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
Anonim (nie OP): Jak się nie znasz to weź kogoś kto się zna od odbiorów, zapłacisz za to z 500-700zł i się dowiesz na co zwrócić uwagę. Stu procentowy przykład młodego Janusza z ciebie, buldupisz. Samochodzik 20 letni z każdej strony a mieszkanie w kredycie wziolem i nie paczylem xd Kisne z was wykopki srogo.

  • Odpowiedz
chcę w przyszłym tygodniu zadzwonić do spółdzielni i zapytać o takie rzeczy jak planowane remonty, planowane podwyżki czynszu. Wg właścicieli jest planowany remont budynku w 2025


@mirko_anonim: To co ci spółdzielnia powie nie jest w żaden sposób wiążące i często nie ma wiele wspólnego z rzeczywistością, bo różne rzeczy są oprotestowane przez biedniejszą część mieszkańców którzy nie chcą żadnych inwestycji w budynek.
  • Odpowiedz
  • 0