Wpis z mikrobloga

@sambarumba jedyne co mogę zarzucić Amazonowi to sposób pakowania.
Jesli chodzi o czas wysyłki i obsługę to jest to top.
Nieraz zwracałem produkt i zawsze szybko, wygodnie, bezproblemowo.
Raz kupiłem zestaw LEGO za około 200 zł. Zamiast 1 zestawu przysłali opakowanie zbiorcze zawierajace 4 sztuki. Napisałem, że się pomylili i jak mam odesłać 3 madmiarowe to mi odpowiedzieli żebym sobie zostawił.
@Sleepwalker: No to fajnie, ciekawe ile z zamowionych przedmiotów zamówiłeś na tyle dużych, że do żabeczki się nie zmieściły na zwrot?
Jak kiedyś tak zrobisz to pogadamy o twoich wrażeniach dotyczących zwrotu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Amazon.pl to dno i 3 metry mułu.
@Sleepwalker: pewnie tak, i normalnie bym brał to pod uwagę, ale nie w przypadku kiedy wiem czego chcę, kupuje nowy przedmiot i nie zamierzam go zwracać. No chyba, że zamiast nowego przedmiotu dostajesz używany i #!$%@? jak gnój po polu.
Pozdro.