Wpis z mikrobloga

#lidl #zalesie #platnosci pobrał mi z karty pieniądze przy płaceniu, ale nie wydrukowało paragonu(w mojej bankowości mam potwierdzenie), kierowniczka niby dzwoniła do ich banku co pobiera te opłaty, ale nie mogła się dodzwonić miałem przyjść potem po towar, albo po anulowanie transakcji, przeszłym, poszła do domu, a od innej się dowiedziałem że mam to załatwiać z bankiem, w poniedziałek, bo oni nic nie mogą ze swojej strony. Miał ktoś przejścia z tymi niemiaszkami? jak to rozegrać by nie czekać tydzień na zwrot? Gdzie to zgłosić?
Lidl bardzo się pogorszył w ostatnich latach. Dla mnie te 200zł to dużo. Będę żarł gruz przez weekend.Dziękuję Lidl

PS innym płacącym w tym samym czasie zrobiło się to samo kilku innym osobom płacącym kartami w samoobsługowych kasach(terminal piknął tak jak przy płaceniu, ale nie wypluło paragonu), zapłacili gotówką i poszli, ciekawe czy spojrzą w historię transakcji na karcie.
RabarbarDwurolexowy - #lidl #zalesie #platnosci pobrał mi z karty pieniądze przy płac...

źródło: 1645489593165_Lidl_Logo_Basis_1150x1150px_RGB_72dpi

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@RabarbarDwurolexowy: Jesli kasa nie wydrukowala paragonu a Tobie sciagnelo z konta na ich konto to sprawa jest prosta dla urzedu skarbowego :)

Jesli pomimo sciagniecia Ci z konta NIE WYDANO towaru to sprawa jest prosta: zaplaciles a towaru nie dostales. Kodeks handlowy moze cywilny.

Klienta nie interesuje posrednik. Zniknely Ci pieniadze z konta? Towar dostales? No wlasnie. Ja bym robil gownoburze w ta strone.
  • Odpowiedz
Miał ktoś przejścia z tymi niemiaszkami?


@RabarbarDwurolexowy: a kto z obslugujacych cie byl niemcem? A moze ktos w banku?

Przede wszystkim, popelniles blad ze nie wziales czegokolwiek na potwierdzenie, ze dokonales platnosci. Nawet glupiej kartki od kierowniczki, ze pan taki i tak to i tamto, Oni musza miec mozliwosc wydruku z kasy szczegolow ostatniej
  • Odpowiedz
@RabarbarDwurolexowy: Czekaj, żeby dobrze zrozumieć sytuacje: w kasie samoobsługowej dokonałeś płatności kartą za zakupy. Pobrali ci z konta a że czytnik nie wydrukował paragonu to kierowniczka zabrała ci zakupy?! (°° czy ty pijany byłeś, czy chwilowa pomroczność Miras? Bo innego wytłumaczenia nie kumam.

Pisz sprawę (co, gdzie, kiedy) na BOK internetowy z załącznikami w postaci potwierdzenia płatności kartą. Dodaj, że
  • Odpowiedz
rozumiem że kodeks handlowy albo cywilny, podejrzewam że ten pierwszy będzie łatwiej laikowi coś wygooglować? To ma jakąś konkretną nazwę/stronę? Dzięki. Jest jakaś instytucja online by się zgłosić?


@RabarbarDwurolexowy: Troche juz dales ciala ze nie zalatwiles na miejscu. UOKiK moze sie nada.

Na miejscu trza bylo zagadac z kierownikiem skoro nie wydali towaru: "moja kasa poszla na wasze konto a ja nie mam paragonu... US sie
  • Odpowiedz