Wpis z mikrobloga

Jak na tym #!$%@?łym intercity zwrócić bilet na pociąg który spóźnia się 100 minut? Bo #!$%@? na stronie eic mam napisane że termin odjazdu minął i nie mam tego przycisku od zwrotów #pkp #intercity
  • 7
  • Odpowiedz
@JaredXxX @dominges08 zwrotu ciermięgi dokonuje się najpóźniej do 5 min przed planowanym odjazdem (Regulamin e-Ic, strona 14, pkt. 85. Zaakceptowałeś go przecież), po tym czasie musisz złożyć wniosek o zwrot za niewykorzystany bilet razem z poświadczeniem o jego niewykorzystaniu (Regulamin e-Ic, strona 14, pkt. 88 i 89. Zaakceptowałeś go przecież)
https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/reklamacje-i-skargi/zglos-reklamacje.html

Poświadczenie, o którym mowa, otrzymasz zgodnie z zaakceptowanym Regulaminem przewozu pociągami PKP Intercity pkt. 111 - 114.

Jesli opóźnienie
  • Odpowiedz
  • 0
@Pociongowy: i tak, będę pluł bo kurea jest na co XDD skoro system internetowy nie uwzględnia opóźnienia w celu anulowania biletu, a opóźnienia w intercity to codzienność, to jest to dla mnie śmiech na sali
  • Odpowiedz
@dominges08 XDD jesteś śmieszny
#!$%@? już to, że system jest spoerdolony i toporny. Do najfajniejszych nie należy, ale:
* Drzesz ryja, bo nie czytasz jakie masz prawa i obowiązki zawierając umowe,
* Nie sprawdzasz przed podróżą jak wygląda kwestia punktualności Twojego przejazdu, chociaż na pół h przed wyjazdem,
* Prawdopodobnie byłeś na styk i nie miałeś jak uzyskać poświadczenia przez Twoja organizacje czasu
* Regio się nie spóźnia bo ma trasy krótsze
  • Odpowiedz