Wpis z mikrobloga

Tak się czuję po prezentacji Starfielda.

Ta gra ma wszystko! To jest tak potężne i rozbudowane że to się w głowie nie mieści!

Gunplay w Fallout 4 był mega przyjemny ale tutaj w połączeniu z tym systemem fizyki gdzie wrogowie odlatują po rozszczelnieniu kombinezonu to jest jakiś kosmos!

To jest tytuł na 500 godzin ()

Dziękuje Pan Todd Howard.

#starfield #bethesda #xbox #gry
Larsberg - Tak się czuję po prezentacji Starfielda.

Ta gra ma wszystko! To jest tak ...

źródło: temp_file.png1172164448534552467

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@SmugglerFan Systemy którzy wrzucają są dobrze przemyślane. Oni nie robią tego pierwszy raz ale bazują na doświadczeniu ze swoich poprzednich gier. Np budowanie baz czy statków to nic innego jak rozwinięcie systemu budowania osad z Fallout 4. Ludzie muszą zrozumieć że otwarte światy pełne skomplikowanych mechanik są nieprzewidywalne i przez to przytrafiają się bugi ale lepsze to niż do bólu liniowe kampanie które przechodzi się raz i człowiek ma dość.
  • Odpowiedz
sa zle zrobione. probowalem grac magiem w skyrimie, i co? nic, podstawowe systemy kompletnie nie dzialaja. poczytaj sobie https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=magic+in+skyrim+sucks
przede wszystkim samo sterowanie jest tragiczne, bo masz tylko dwa spelle naraz w uzyciu, ewentualnie jeden jak chcesz w mocniejszej wersji. jak chcesz uzyc innego spella to musisz wejsc do menu i go wyposazyc i dopiero wtedy uzyc. kompletna porazka.

i tak wlasnie bethesda game studios podchodzi do swoich gier. ja bym wolal
  • Odpowiedz
@Larsberg: no widzisz, a przed chwila pisales:

Systemy którzy wrzucają są dobrze przemyślane. Oni nie robią tego pierwszy raz ale bazują na doświadczeniu ze swoich poprzednich gier.

przemyslany to jest np. crafting w tlou: kilka skladnikow ktore mozna znalezc w swiecie, 6 itemow ktore mozesz wycraftowac, kazdy przydatny. nie ma nic zbednego czy niezbalansowanego czy popsutego w tym systemie.
  • Odpowiedz
  • 0
@SmugglerFan "przeszedłem" Skyrima magiem dwa razy, jedno z lepszych i przyjemniejszych implementacji magii w grach jakie znam. A Starfield może mieć wszystkie bugi znane wszechświatowi, jeśli uda im się zachować skalę i atmosferę z trailerów to biorę.
  • Odpowiedz
@Larsberg: Właśnie mi nie chodzi o to żeby było dużo, tylko żeby było ciekawie... Co z tego że gra będzie miała masę zawartości jeśli będzie to wtórne, nudne, bezsensowne, do tego okraszone dialogami które równie dobrze mógłby hurtowo generować upośledzony kuzyn chataGTP.
  • Odpowiedz