Wpis z mikrobloga

Tak się czuję po prezentacji Starfielda.

Ta gra ma wszystko! To jest tak potężne i rozbudowane że to się w głowie nie mieści!

Gunplay w Fallout 4 był mega przyjemny ale tutaj w połączeniu z tym systemem fizyki gdzie wrogowie odlatują po rozszczelnieniu kombinezonu to jest jakiś kosmos!

To jest tytuł na 500 godzin ()

Dziękuje Pan Todd Howard.

#starfield #bethesda #xbox #gry
Pobierz Larsberg - Tak się czuję po prezentacji Starfielda.

Ta gra ma wszystko! To jest tak ...
źródło: temp_file.png1172164448534552467
  • 29
@Larsberg: dla mnie przesada, za duzo systemow. np. to przelaczanie mocy do poszczegolnych modulow podczas lotu statkiem wydaje sie denerwujace. no ale to gra bethesdowa, musi byc duzo nieprzemyslanych, irytujacych, niezbalansowanych mechanik
W cRPG im więcej mechanik tym lepiej.


@Larsberg: xddd no wlasnie, to jest takie podejscie. rozumiem ze dla ciebie szachy by byly lepsze jakby board mial 1000 na 1000 pol, bylo 100 rodzajow figur, 50 roznych mechanik itp. xddd
@SmugglerFan: Dla mnie po tym co zobaczyłem to gunplay Starfielda bije na głowie wiele fps szczególnie że wrogowie nie są z kartonu jak w Call of Duty i mają system fizyki dzięki czemu po zgonie padają w dość nieprzewidywalny sposób.
@SmugglerFan: Wyjeżdżasz z jakimś liniowym Half Lifem 2 który nie miał nawet celowania z muszki ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Larsberg: i co ze liniowy? to jest gra z 2004 majaca lepsza animacje niz starfield z 2023. a celowania z muszki nie potrzebowal, bo to nie byla gra robiona pod konsole, tylko pod pc. overwatch tez celowania z muszki nie ma, cs:go tez nie

@SmugglerFan: Dla
@SmugglerFan: Celowanie z muszki to coś czego we współczesnych fabularnych grach FPP nie może zabraknąć. To stało się standardem gdyż jest realistyczne. Zauważ że to jest dodatkowy tryb bo poza tym nadal możesz strzelać z biodra jak w Half Life'ach.
@Larsberg: bo co? doom 2016 i doom eternal nie maja ADS a sa wspolczesnymi fabularnymi grami FPP. i co teraz? to znaczy ze to sa slabe gry?

To stało się standardem gdyż jest realistyczne.

co to w ogole znaczy? robienie kupy tez jest realistyczne a nie ma tego czesto w grach.
nie, ADS stalo sie standardem po to, by konsolarze mogli celowac.
@SmugglerFan: Człowieku chcesz mi powiedzieć że zawodowi zołnierze strzelają z biodra? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

DOOM to słaby przykład bo to jest seria gier jeszcze z lat 90 więc muszą się trzymać jej standardów czyli braku tego typu celowania.
@SmugglerFan Ale czego ty oczekujesz od gier? Może ty jesteś fanatykiem HALO? Tam to jest dopiero strzelanie - PIU PIU PIU do śmiesznych małych kosmitów. I z tego co wiem też nie ma jak przycelować z muszki.
@Larsberg: nie lubie halo

Tam to jest dopiero strzelanie - PIU PIU PIU do śmiesznych małych kosmitów.

no tez tak mysle xd

I z tego co wiem też nie ma jak przycelować z muszki.

sam zaczales ten temat. doczepiles sie half-life 2 ze jest liniowy i nie ma celowania z muszki, jakby to bylo cos zlego. ja nawet nie mowie czy celowanie z muszki jest fajne czy niefajne, po prostu niektore