Wpis z mikrobloga

teraz działa fajnie ale jak ci turbo pójdzie bo smarowania odpowiedniego


@HxRT0301: turbina smaruje się podczas pracy silnika, po #!$%@? ma sie smarowac jak się nie kręci? Chcesz tam walić olej na coś, co go obecnie nie potrzebuje? Jak gasisz silnik to też lejesz olejem na wałki z góry? Kazde auto z systemem start stop ma dodatkową elektryczną pompkę płynu chłodniczego zeby caly system był na bieżąco chłodzony, w tym też
@bruhh @HxRT0301 gościu nie wie o czym mówi :D naczytał się, nie do końca zrozumiał i sieje farmazony o "pójściu" turbo, gdybyś poruszył argument że rozrusznik szybciej padnie, że aku droższa i jak czesto używany start stop to szybciej zdechnie to jeszcze ok ale wymyśliłeś jakieś turbo.. ah te wykopki ^^
@HxRT0301: chłodzenie turbiny to mit chyba w wiekszosci pochodzący z polski, bo w tym kraju ludzie lubia dopowiadac pewne rzeczy do problemow, ktorych nie potrafia rozwiazac. Turbina potrafi sie w 30s wychlodzic do temperatury "roboczej" czyli jak piłowałeś 250kmh to po chwili ma dosłownie już tą "normalna" temperature, w ktorej pracuje "normalnie", choc nawet nie ma takiego okreslenia, bo ona ciagle sie nagrzewa i chlodzi tak i tak w kolko, nie