Wpis z mikrobloga

Jestem lekarzem

Mam nadzieję, że nikogo nie urażę, ale szukam kogoś z wykształceniem wyższym, ogarniętego życiowo, a także finansowo (jestem za młoda i za szczupła na bycie sugar mamą :p ), a gdybyś był jeszcze do tego wysoki (>180cm), to mogłabym częściej zakładać te wszystkie szpilki, które kupiłam na wyjątkowe okazje ;)

Fajnie, że dziewczyna jest wykształcona, inteligentna i szuka kogoś "ogarniętego życiowo". Problem w tym, że będzie musiała prawdopodobnie do końca życia robić sobie palcówkę do aktorów z hollywoodu, bo jej atuty nie są dla większości mężczyzn żadnymi atutami. Facet i tak wolałby 20 letnią loszkę bez "wykształcenia", która urodzi mu zdrowe dzieci, niż zbliżającą się do 40 panią lekarkę.

#damskiprzegryw #rozowepaski #przegryw #blackpill #logikarozowychpaskow
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 13
@Eugeniusz_Zua:

Ona nie odpuszcza xD. Wielka miłośc na pewno się pojawi. Tylko więcej filmów, g---o książek i prania mózgu w mediach i książe na białym koniu się pojawi, już za chwileczkę. Aha, chce czekać z seksem do ślubu, a dam sobię rękę uciąć, że w tych poprzednich związkach, które się rozpadły nie końćzyło się na przytulaniu i całowaniu tylko na potężnym grzmoceniu.

po latach rozczarowań postanowiłam

Mimo tych licznych zalet
  • Odpowiedz
@rysiekryszard: na dlatego piszę, że odklejona. Ogólnie nie twierdzę, że nie ma szans nikogo znaleźć. Dla mireczkow programistów w jej wieku, rozwodników pod 40 czy wyszalałych chadow mogłaby być ciekawą opcją, ale nie z takim kombo
  • Odpowiedz
@rysiekryszard: laska stawia wymagania mając 35 lat... Przecież dla katolików wiek ma bardzo duże znaczenie, bo każdy wierzący chce mieć co najmniej kilkoro dzieci. A ona chce do tego dynamicznego, wysokiego i bogatego. Śmiechu warte.
  • Odpowiedz