@planarize: Jak najbardziej mogą. Jeśli jesteś szybszy od lidera, to dlaczego miałbyś nie móc odrobić straty okrążenia?
EDIT: A, za SC. No to tak, w tym roku wprowadzili zmiany: wszyscy za SC ustawiają się w grupach wg kategorii, więc LMH na przód, potem LMP2 i na koniec GTE. I to trochę udupia Chevroleta z Buttonem, bo są w ostatniej "klasie", więc za SC zawsze trafiają na sam koniec :/
@Endriu_: Ale przy Safety Car wszyscy jadą tym samym tempem, nie? Pytanie czy przed zjazdem SC jest akcja że auta się oddublowują jak w F1. Thx za odzew!
@planarize: Za długi tor i za dużo czasu by schodziło na puszczanie zdublowanych przodem. A do tego niektórzy są KILKA okrążeń do tyłu, i co z nimi zrobić? Więc jak jesteś zdublowany, to zostajesz zdublowany. Dobrze chociaż, że możesz się zbliżyć do lidera.
EDIT: A, za SC. No to tak, w tym roku wprowadzili zmiany: wszyscy za SC ustawiają się w grupach wg kategorii, więc LMH na przód, potem LMP2 i na koniec GTE.
I to trochę udupia Chevroleta z Buttonem, bo są w ostatniej "klasie", więc za SC zawsze trafiają na sam koniec :/