Wpis z mikrobloga

@jarema87: A gdzie masz czujnik ? Może styki skorodowały. Poza tym na obudowie normalny poziom powinien być oznaczony. Jeżeli nie ma, to prawdopodobnie jest na poziomie zgrzewu.

Edit: No i w sumie jest.
@jarema87: tam nie ma czujnika niskiego poziomu płynu do szyb, maskę podpiera się patykiem, wygłuszenia są produkowane z recyklingu materiałów z innych aut a byś chciał czujniczek do płynu chłodniczego.
@jarema87 No pewnie. Zakładając że czujnik masz sprawny, a to też warto byłoby sprawdzić. Tego zbiornika u siebie nie zalewasz pod korek tylko właśnie do poziomu zgrzewu. Taki ubytek to nic wielkiego. Lepiej skup się na tym czy czujnik sprawny.

Jak odkręcisz korek na zimnym albo na ciepłym, ale powoli i przez szmatę, tak żeby zeszło ciśnienie i żebyś się nie poparzył, to przez ten otwór pewnie będzie widać druty które sięgają
@jarema87 lepiej kontroluj. Żeby nie przegrzać. Ten samochód, a przynajmniej moja corsa nie miała wskaźnika temperatury. Kontrolka że przegrzany się włączyła jak już szła para spod maski. I samochód wrócił na lawecie