Wpis z mikrobloga

Mam dosyć tego #!$%@? iPhone’a. Kupiłem jakiś czas temu AirPods Pro 2 (1300 złotych w MediaExpert żeby nie było) i wszystko było ok aż do wczoraj. Teraz wyświetla się komunikat że nie można zweryfikować oryginalności słuchawek i do wyboru mam dwie opcje:

- rozłączyć się
- połączyć przez Bluetooth ale bez pełnej funkcjonalności i wyciszenia dźwięków otoczenia.

Myślałem że mnie #!$%@? strzeli, żadne porady, w tym te na stronie Apple nie rozwiązują problemu. Ktoś spotkał się z czymś podobnym?
#iphone #apple
  • 74
  • Odpowiedz
  • 2
@kiera1 Dodam również, że na iPhonie 11 oraz 6s Plus działa bez problemu, występuje on tylko na iPhonie 8 Plus.

Już nie wiem co mam robić, reklamować słuchawki w cholerę?
  • Odpowiedz
@kiera1: nie jestem i nie byłem nigdy użytkownikiem iOSa chociaż mój wiek zaczyna się od cyfry "3"... i szczerze, to współczuję takich problemów.. Ostatnio znajomy za prostą naprawę wybulił w oficjalnym serwisie ponad 1500zł... że też ludzie dają się #!$%@?ć na taki hajs tylko po to aby mieć telefon z logiem jabłka...
dodam - ja używam 4letniego telefonu na androidzie i dalej mi zastępuje aparat fotograficzny do inwentaryzacji i siedzę na
  • Odpowiedz
  • 4
@78702318667314 To jak dotąd mój pierwszy problem, a korzystam z tych telefonów od 2009 roku z różnymi przerwami na innych producentów.

Ale to co piszesz to prawda, Apple potwornie zdziera z klientów, najmocniej na akcesoriach i serwisie naprawczym.
  • Odpowiedz
@kiera1: Nic nie poradzisz... ja nie hejtuję w żadnym przypadku, tylko wyraziłem opinie. Moja żona ostatnio błagała mnie o iphona i i tak wziąłem jej najnowsze jakieś oppo i jest zadowolona.
Ja rozumiem, że ktoś ma wszystko zsynchronizowane - np tablet komputer i telefon i leci na jednej marce - i w takich rozwiązaniach apple jest top1

3mam kciuki za naprawę problemu :)
  • Odpowiedz
@78702318667314 zaraz ajfoniarze się zesraja na rzadko. jesteśmy w podobnym wieku, IP miałem raz w życiu i dla mnie bez szału. za 2-3k można mieć teraz #!$%@? telefon z androidem który posłuży lata. ja średnio co 2-3 lata zmieniam telefon, ale kupuje coś że średniej półki (do 1k zł) gdzie jakbym kupił flagowca to miałbym go z 5 lat spokojnie. fanboje Appla sami dają się #!$%@?ć w dupę, niech ginia
  • Odpowiedz
@78702318667314:

Moja żona ostatnio błagała mnie o iphona i i tak wziąłem jej najnowsze jakieś oppo i jest zadowolona.


Co #!$%@?? To ona nie może sobie sama kupić telefonu tylko musi cię błagać a i tak dostanie coś innego?
  • Odpowiedz
  • 3
@kiera1 z tego co wiem to android nie robi takich problemów, możesz kupić telefon z androidem + dowolne słuchawki i będzie działać wszystko co powinno
  • Odpowiedz
@Cyslav: jasne no tu chodzi o to że Apple dostaję wręcz ataku padaczki jak ktoś chciałby użyć innego akcesorium niż od Apple. Ale mam nadzieję że Unia Apple trochę przytemperuje bo wysłała oficjalne ostrzeżenie że jak będą kombinować z tymi kablami to może być blokada na iPhona 15 w Europie. Swoją drogą miałem współlokatora kiedyś który bardzo mnie na iPhona namawiał i się z nim zamieniłem na tydzień czasu on mi
  • Odpowiedz
@kiera1: mam 14pro i mogę po 5 miesiącach użytkowania śmiało napisać, że iphone to gówniany soft w naprawdę dobrze wykonanym sprzęcie. Nigdy nie miałem wcześniej tego dziadostwa. Namawiali mnie iphoniarze do zakupu jaki to nie wspaniały tel, widać nie mieli porządnego andka. Odradzam, za 7200 można by kupić lepiej działający samochód albo wypasionego androida.
  • Odpowiedz
  • 3
@yannikto Ja generalnie staram się kupować od firm, które szanują mnie jako konsumenta. Oczywiście że dla korpo na pierwszym miejscu jest zysk, ale jeżeli mam do wyboru zapłacić za podobnej jakości telefon 3,5k albo 5k, z czego ten za 5k w 2023 roku nie potrafi gadać po polsku, nie ładuje się przez usb-c jak 80% telefonów w Polsce, wymaga akcesoriów tej samej firmy do pełnej funkcjonalności, to dla mnie wybór jest oczywisty.
  • Odpowiedz
@kiera1: lubię produkty Appla ale ich polityka cenowa czy też te pilnowanie akcesoriów to jakiś istny dramat. Koleżanka miała airpodsy to podobny błąd jakiś wyskakiwał, ale szczytem jest ich debilny support na zasadzie zrestartuj telefon, włączy wyłączy bt i tyle. Koniec, zero rozwiązań. Zepsuło się i CH*j, ale zapraszamy do sklepu, po nowe słuchawki za kilka tysięcy :)
  • Odpowiedz