Wpis z mikrobloga

Tak se wrzucę, bo mimo, że nie jestem fanem tych otwartych pustych zeld to dzisiaj zdażyłem już przeczytać, że nowa zelda wygląda jak shadow of the colosuss na ps2 albo ma gorszą grafikę niż GTAV na xboxie 360 XD

Jak by ktoś nie znał MVG i zastanawiał się co to za typ to gościu jest programistą z kilkudziesięcioletnim stażem. Na jego kanale jest wiele filmów wyjaśniających zagadnienia optymalizacji gier niskopoziomowo na starszych konsolkach czy działania różnych emulatorów (sam jest współautorem kilku).


Sam też oficjalnie odpowiada za wiele portów gier na różne sprzęty w tym i na switcha. A typ też nie ma powodów chwalić za bardzo nintendo, bo te dziadygi zbanowały mu już kilka filmów na jego kanale.

#nintendo #nintendoswitch #gry #zelda
Kryspin013 - Tak se wrzucę, bo mimo, że nie jestem fanem tych otwartych pustych zeld ...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Rooofie 4 punkt wcale nie musi być wadą, lepiej już nic nie dawać niż misje w postaci grindu potworków. Jak misje mają być nie ciekawe to już lepiej aby nich nie było. Sam nie gram w zeldy ostatnia Zelda w jaką grałem to ta z gameboy color, w te też pewnie nie pogram. Mówię o zjawisku.
  • Odpowiedz
Nie grałem jeszcze w TotK i możliwe, że w tej części się to zmieniło (w co wątpię)


@Rooofie: Czyli nic nie wiesz o zawartości tej gry ale już wiesz, że nie jest 10/10?
  • Odpowiedz
@Rooofie no to wada która dodaje cegiełkę. Pamiętaj tylko że te cegiełkę mają prawie wszystkie gry. Czasem mi się wydaje że grami roku powinny być gry indie które dodają coś nowego albo odświeżają mechaniki o których już zapomniano.
  • Odpowiedz
@Rooofie nie chce mi się powielać tego co napisałeś więc poprostu powiem, że zgadzam się w 100%.

Tam ktoś wyżej pytał za co odjąć punkty, no choćby za optymalizację, ale znalazło by się jeszcze kilka rzeczy, jednak to nintendo więc i tak na wszystko jest przygotowana odpowiedź.
  • Odpowiedz
@Medonix z ta optymalizacja to pamiętaj że to też problem prawie wszystkich tytułów, a tu odpalamy grę na starym pstryczku. Co swoją drogą jak nie mogli zrobić lepiej to powini poczekać na nowego switcha, którego premierę zapowiadają wszyscy z wyjątkiem Nintendo i to bym nazwał niezdrową podnietą.
  • Odpowiedz
@Kryspin013: No ja ci powiem, ze na monitorze 4k 32 cale jak sie patrzy na cos znajdujacego sie dalej niz 5 metrów to ta gra wygląda okropnie xD Za to na malym ekraniku wyglada bardzo dobrze.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kryspin013: No ja ci powiem, ze na monitorze 4k 32 cale jak sie patrzy na cos znajdujacego sie dalej niz 5 metrów to ta gra wygląda okropnie xD Za to na malym ekraniku wyglada bardzo dobrze.


@Jedrek313: ja prawie nie gram na dużym ekranie
  • Odpowiedz
@Rooofie:

1. Brak dużych dungeonów - nasrali tych świątyń tyle z prostymi zagadkami, że potrafiło to zanudzić (ponoć w TotK jest lepiej)


Były 4 główne duże dungeony, ale fakt mogłoby być ich więcej, co nie zmienia faktu, że świat BOTW na każdym kroku dawał coś do roboty, więc nie wiem na co tu
  • Odpowiedz
@Kryspin013: Po pierwszych 3 godzinach mogę powiedzieć, że widać potencjał na 10/10, ale optymalizacja i brak pełnego dubbingu przekreślają ją jako grę 10/10. Jak ktoś daje 10/10 już teraz to jest debilem.
Kocham te 15fpsów w trakcie cutscenek.
  • Odpowiedz
  • 0
@Kryspin013: Po pierwszych 3 godzinach mogę powiedzieć, że widać potencjał na 10/10, ale optymalizacja i brak pełnego dubbingu przekreślają ją jako grę 10/10. Jak ktoś daje 10/10 już teraz to jest debilem.

Kocham te 15fpsów w trakcie cutscenek.


@Zgagarast: pomijając to, że nie jestem fanem ocen, to dla mnie też to nie będzie raczej gra roku.
  • Odpowiedz
Jak by ktoś nie znał MVG i zastanawiał się co to za typ to gościu jest programistą z kilkudziesięcioletnim stażem. Na jego kanale jest wiele filmów wyjaśniających zagadnienia optymalizacji gier niskopoziomowo na starszych konsolkach czy działania różnych emulatorów (sam jest współautorem kilku).


@Kryspin013: w nightdive robił dobrą robotę pracując nad tym ich silnikiem do boomer shooterów. teraz się rozpruł i robi u limited run games, najbardziej #!$%@?łego przytułku, który pokazuje,
inrzynier - >Jak by ktoś nie znał MVG i zastanawiał się co to za typ to gościu jest p...
  • Odpowiedz
  • 0
@Kryspin013: w nightdive robił dobrą robotę pracując nad tym ich silnikiem do boomer shooterów. teraz się rozpruł i robi u limited run games, najbardziej #!$%@?łego przytułku, który pokazuje, co najgorsze w kolekcjonowaniu.


@inrzynier: panie, nie obrażaj pan dobrze? xD

A tak serio to skąd ból dupy o limited run? Tzn z jednej strony rozumiem ale z drugiej te wydania limited run są całkiem fajne bo mam kilka. No
  • Odpowiedz
  • 1
@inrzynier: dobra obejrzałem połowę na razie i o #!$%@? jaki rak. Nie wiedziałem, że oni nawet among us wydali fizycznie XDD

Na szczęście mam tylko jakieś pojedyncze tytuły z LRG xD
  • Odpowiedz