Wpis z mikrobloga

  • 0
@Shatter Z tego co się orientuję w Audi A4 B8 2.0 TDI z początków okresu produkcji dość dużym problemem był zabierak pompy oleju, był zbyt krótki, szybko się wyrabiał/urywał, co mogło prowadzić nawet i do zatarcia silnika. Problem został usunięty chyba pod koniec 2009 roku.
  • Odpowiedz
@Shatter: było kilka 2.0tdi. pierwszy na pompowtryskach. Fajny, pracuje ładnie, miałem wersje 140KM w A6C6, ale pompowtryski są tam nieregenerowalne, tylko wymiana. Do tego pękające głowice 16-zaworowe i wspomniany problem z napędem pompy oleju. Potem pojawił się pierwszy common rail, bodajże w Touranie. Tego nie znam, ale słyszałem, że tam tez problemem były głowice, ale od 2012r na pewno był już spokój. Od tamtego czasu 2.0tdi CR razem z francuskim
  • Odpowiedz
@Shatter: Moim zdaniem lepiej jest kupić sprawdzone 1.9 z końca produkcji powiedzmy roboczo jak 2.0 w wersji beta. Sam posiadam golfa w kombi z 2008 roku jak powiedzmy auto zapasowe i naprawdę dobrze się spisuje od 4 lat.
  • Odpowiedz
@Shatter mam Octavię z 2006r. z 2.0 TDI 16v (bkd) z przebiegiem ponad 540 000 km. samochód jest po flocie, czyli po serwisie w ASO do przebiegu około 440 000km. od nowości siedzi jedna głowica i nic się z nią nie dzieje. nie twierdzę oczywiście że problem z głowicami w tych silnikach nie istnieje i wiem mój samochód to prawdopodobnie wyjątek od reguły, ale naprawdę uważam że nie ma się co
  • Odpowiedz