Wpis z mikrobloga

@ZaQ_1: ja jestem z pokolenia można powiedzieć przełomowego, bo urodziłem na samym początku lat 80, a okres nastoletni to dla mnie lata 90, więc widziałem, jak na moich oczach dokonywała się rewolucja techniczna i internetowa. Coś tam umiem sam, ale na pewno nie wiem, jak gwintować. W rozumieniu ludzi młodszych ode mnie o 20 lat jestem boomerem, ale do szału mnie doprowadzają takie boomerskie teksty, jak ten, że „dziś to młodzież
  • 213
@OSH1980 to typowe dla prostaków, których życie obraca się wokół prostej czynności na której temat wiedzą wszystko. Lekarz nie palnie takim tekstem na temat medycyny, fizyk nie palnie takim tekstem na temat fizyki kwantowej, tylko Janusz, król taśmy produkcyjnej sprowadzi ci do parteru, bo on wie, a ty nie wiesz jak włożyć wiertło do wiertarki.
@OSH1980: Jestem inżynierem i nie mam pojęcia co znaczą te paski bo nigdy nie miałem potrzeby korzystania z gwintowników. Nie wiem też jak się używa narzynek i jest mi z tym brakiem wiedzy całkiem w porządku.

A wiesz do czego służą kolorowe kropki namalowane na spodzie puszek z napojami? I nie, wbrew powszechnej opinii nie oznaczają towaru drugiego sortu.

Ja wiem i jest to wiedza z kategorii tej, która dla osoby
@OSH1980 Andrzej jest tak wykluczony technicznie, że nawet nie zdaje sobie sprawy jak się kompromituje. Kto teraz gwintuje gwintownikami ręcznymi? albo narzynkami? Gwinty po tym wyglądają jak gówno, często na narzynce nie masz szans się zmieścić w jakiejkolwiek tolerancji, chyba że w jakieś warsztatowej, żadnego twardszego materiału nie przegwintujesz. Narzynki kosztują po 100zl po co komu narzynka, czy gwintownik, żeby skorzystać z niej raz w życiu? Tym się gwintowalo za PGR-ow.
Zawsze mnie fascynuje jak wysoko ludzie stawiają wiedzę o takich pierdołach. Coś jakby do jej zdobycia trzeba było pokonać niedźwiedzia na gołe klaty czy coś xD

A tymczasem w kilka sekund można to sprawdzić w necie.