Wpis z mikrobloga

Tu była sytuacja taka, że dostałem przed wyjazdem kilka paczek z obcego rejonu. Z magazynu ma wszystko wyjechać i koordynatorzy wciskają nam losowe paczki. Oczywiście biorę je i nabijam statusy awizo, bo nie będę latał po 30 km z jedną paczką. Mam swoich pod dostatkiem. Później dostaję takie pozdrowienia od klientów, którzy mają rację, ale to nie moja wina, że jest burdel na magazynie
@KurierInpost koordynator ci źle wydał paczkę, no to jesteś usprawiedliwiony w swoim oszustwie w pracy! Zaznacz status nie dostarczono, czy coś, a nie status świadczący o winie klienta na nieodebranie paczki. Gardzę mocno, bo mimo że to nie twoja wina, że magazyn źle działa, to tym bardziej nie powinieneś zrzucać odpowiedzialności na klienta. Magazyn źle wydaje? interweniuj w firmie, a nie lecisz w #!$%@? ze swoją robotą.
@KurierInpost dostanie, albo przesyłka zostanie odesłana do nadawcy z notatką "paczka nieodebrana mimo wielokrotnych prób kuriera na dostarczenie paczki". Nie wiem który z nas ma deficyt intelektualny, ale ja przynajmniej wykonuję swoją robotę jak należy. Domyślam się, że nawet przez myśl ci nie przeszło zgłoszenie problemu błędnie wydanej paczki. Zrzucenie winy na klienta jest prostsza. "pora na csa" ()
@KurierInpost: mam nadzieję że OP smsa zgłosi cię. Najgorsze uczucie jak kurier frajer wbije awizo bo mu się nie chciało ogarnąć roboty jak należy.
Na #!$%@? przyjmujesz paczki, których nie możesz dostarczyć.
Oczywiście biorę je i nabijam statusy awizo, bo nie będę latał po 30 km z jedną paczką


@KurierInpost: Jeśli to prawda to należy ci się soczysta flegma na twarz i dobrze ci klient napisał.

Na drugi raz pomyśl i zamiast wbijać awiza gdzieś gdzie nie byłeś, przywoz te paczki z powrotem na magazyn jako nie z twojego rejonu.