Aktywne Wpisy
pieknylowca +258
Cyrk dla gawiedzi: normalnie jeżdże samochodem do pracy ale dzisiaj w celach propagandowych pokaże jak to fajnie się jeździ tramwajem. Ciekawe czy wygonili wszystkich z tramwaju do tej ustawki. Czy może pan Czajkowski chciałby się równie chętnie obok żula przejechać. #warszawa #polska #bekazlewactwa #polityka

Tumurochir +175
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako

Pokażmy ile nas jest oraz nasz sprzeciw wobec lewackiej cenzury.
Szanujesz tą młodą dame oraz jej niezłomną postawe = plusujesz!
#4konserwy #bekazlewactwa #neuropa #kosciol #polska #wykopefekt #najjjka
Chętnie bym ją bronił ale nie mam zgody od boga. Swoją drogą mogła cytować Dzieci z Bulerbyn.
Masz.
Nie uważam, że postąpiła dobrze. Poza tym nie uważam jej postępowania jako dobre. Wręcz przeciwnie.
Typowa konserwatywka, inaczej by gadała jakby uchodźcą był pachnący piżmem żylasty król sawanny.
No widzisz, znasz się na rzeczy.
O typowo, jak zwykle lewak produkuje jakąś śmierdzącą projeckcje z gatunku #p0lka i myśli że wychodzi na inteligentnego.
@jaszczurki: Leć tam wpłać 50 PLN na prawnika, ona i tak na to splunie. A z miotłą i tak będzie #!$%@?ła po ulicy XD
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
@jaszczurki: ona #!$%@? kocopoły. Prace społeczne dostała za onucowanie a nie za cytowanie bilbi.
@jaszczurki: O super, czarownicy też nie da żyć w takim razie?