Aktywne Wpisy

Tumurochir +256
Jestem po seansie Zielonej Granicy. Przyznam, że trailery tego filmu mnie zniechęciły, a wręcz odniosłem wrażenie że będzie to propagandowe gówno pokroju Smoleńska, tylko w drugą stronę. Jednak po sraczce PiSu w związku z tym filmem postanowiłem się na niego wybrać i bardzo dziękuję PiSowcom za promocję, bo pozytywnie się zaskoczyłem.
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako
Najpierw zacznijmy od strony technicznej. Film jest w stylistyce czarno-białej i prawdopodobnie reżyserka uznała, że dzięki temu będzie on odbierany jako

pieknylowca +331
Cyrk dla gawiedzi: normalnie jeżdże samochodem do pracy ale dzisiaj w celach propagandowych pokaże jak to fajnie się jeździ tramwajem. Ciekawe czy wygonili wszystkich z tramwaju do tej ustawki. Czy może pan Czajkowski chciałby się równie chętnie obok żula przejechać. #warszawa #polska #bekazlewactwa #polityka

Szybciej to zrobic samemu niz wysylac do nintendo, czekac na rozpatrzenie, naprawe i odeslanie (~30dni, a pewnie Ci odrzuca, ze niby zalane).
Samodsielnie to zrobisz w 2 dni kosztem kilku, kilkunastu plnow. @Rafonixkozak2008Pl
@Nighthuntero: miło że przypomniałeś o pozostałych pozytywnych zmianach. Teraz nie dość że będę mógł grać wygodnie w gry to jeszcze sąsiad nie będzie emitował szkodliwych związków które niszczą moje zdrowie.
https://wysokienapiecie.pl/84839-zakaz-rejestracji-aut-spalinowych-inne-przepisy/
@Jasper666: "Od 1 stycznia 2035 roku redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma wynieść 100%. Producenci będą mogli zatem wprowadzać na rynek UE jedynie pojazdy bezemisyjne. W rzeczywistości przepisy nie są jednak „zakazem rejestracji nowych samochodów spalinowych”, jak najczęściej określa się je w prasie.
Na rynek trafiać będą mogły samochody z silnikami spalinowymi korzystające z paliw takich jak wodór, czy benzyna syntetyczna. Przynajmniej przez kolejnych