Wpis z mikrobloga

@lubaluft:
Zgłoś otrzymanie wiadomości na incydent@poczta-polska.pl

ps. Jak to legitna wiadomość (a raczej tak jest), tylko ktoś pomylił nr, to osoba która miała dostać tą wiadomość nie dostanie żadnego innego powiadomienia o przesyłce (jak poszedł sms to nie wystawia się awizo papierowego).
  • Odpowiedz
  • 0
@pcela: Tylko, że ja nie dostałem żadnej phishingowej wiadomości z linkiem itd. , więc chyba nie ma sensu zawracać im tym głowę.

Chyba jednak to jakaś pomyłka, bo tracking jest legitny.
Nie wiem co ktoś by zyskał na tym, że dostałem wiadomość z trackingiem paczki za pobraniem z miejsca z którego nigdy nic nie zamawiałem do miejsca z 300-400km ode mnie.
  • Odpowiedz
@lubaluft:
Gorzej jak ktoś aktywował sobie e-awizo i podał przez pomyłkę twój nr (pewnie pomylił którąś cyfrę). Wtedy będziesz dostawał powiadomienia o każdej awizowanej przesyłce, a prawdziwy adresat nie dostanie nic (jak pisałem wyżej wtedy nie mam papierowego awizo w skrzynce, chyba że to przesyłka z sądu lub urzędu).
Napisz na kontakt@poczta-polska.pl i zwyczajnie poinformuj, że nie jesteś adresatem przesyłki o podanym nr. Powinny wtedy usunąć twój nr z bazy,
  • Odpowiedz