Wpis z mikrobloga

@Budo raczej kupujesz to czego potrzebujesz. ja od razu kupiłem uchwyt na telefon z ładowarką, sawka 13l na drobne szpargały (jakieś klucze, taśma,linka sprzęgła, pierdoły, miejsce na nie wiem klucze?) moto stoi na zewnątrz to pokrowiec. od razu czyścik (taka szczotka) do czyszczenia łańcucha, biały smar bel ray(uważam, że jest naprawdę dobry), a do czyszczenia nafta. chyba tyle. jak coś będę potrzebował to pewnie kupię
@Budo: Jeśli będzie stać na ulicy, to warto kupić dobre AC ( ͡° ͜ʖ ͡°). Trochę żart, a trochę nie. Patrząc na to, jak wzrasta ilość kradzieży motocykli w ostatnich latach i jak łatwo przychodzi to dobrym złodziejom, można tylko ręce załamać. Co do zabezpieczeń - Luczyn zrobił rewelacyjny film o wytrzymałości różnych zabezpieczeń. Obejrzyj i wybierz to, które Ci najbardziej odpowiada. Pokrowiec na motocykl sobie kup.
@TYLKOjazda_Testy_Nowosci_Porady:

- jeżeli chodzi o brak stopki centralnej - można smarować łańcuch po prostu turlacjąc motocykl co chwilę do przodu. Początkowo tak robiłem, ale potem wydałem w miarę śmieszne pieniądze na podnośnik na tylne koło.
- Do tego jak chce się czyścić i smarować ten łańcuch na ulicy - dobrze jest mieć zawsze ze sobą kilka szmat, które złapią coś co skapnie z tego łańcucha (za pierwszym razem nie wiedziałem ile
@Budo: do pierwszego to w sumie nic bo i tak pewnie go sprzedasz za maks 3 sezony, tylko serwisuj. Do drugiego jak juz ogarniesz czym chcialbys jezdzic to
- olejarka, wbrew pozorom oszczędzisz na wymianie łańcucha
- jakiś uchwyt antywibracyjny z ladowarką żeby nie #!$%@?ć aparatu (a najlepiej jakiś stary tani telefon tylko do gps offline, ja tak korzystam)
- zestaw naprawczy do opon, jakieś linki żeby wymienić jakby sie zerwało