Wpis z mikrobloga

@YEPs: Uszkodzone może być wszystko na co działają siły podczas przenoszenia napędu. Od poduszek silnika po piasty kół. Typowo dla e39 to tuleje tylnej belki, luz w dyferencjale, skrzyni biegów. Najpierw bym sprawdził błędy interfejsem.
@lgbtagdrtv: na autocom zero błędów, musze podjechać na kanał i blukać, ale pomimo braku błędów jak chce ruszyć powoli bez dodawania gazu mam wrażenie że auto bardzo łatwo ma ochotę zgasnąć i mi to wali uszkodzonym czujnikiem wałka lub nieszczelnością na jakiejś gumie (ale wyglądają na nowe) a czujnik obstawiam bo auto kupiłem bo wybuchu zbiorniczka wyrównawczego, gość nir mógł odpowietrzyć układu i sprzedał auto (popsuta była pompa wody)
a czujnik obstawiam bo auto kupiłem bo wybuchu zbiorniczka wyrównawczego, gość nir mógł odpowietrzyć układu i sprzedał auto (popsuta była pompa wody)


@YEPs: zrób test UPG, bo coś mi tu śmierdzi
@YEPs: Jak planujesz mieć ten samochód dłużej niż miesiąc to kup dedykowane interfejsy. Najlepiej bmw scanner i niebieski z napisem "INPA". Będziesz miał pewność, że odczyta wszystkie błędy. Co do samego szarpania to jest jeszcze możliwość programowej usterki spowodowanej przez nieudolny chiptuning. Nie napisałeś jaki masz silnik. Ale jeśli to benzynowe r6 to nie będzie najmniejszego problemu z wgraniem domyślnego softa.
@lgbtagdrtv: temat wygląda tak, że miałem e39 520i i inpa mi smigała bez problemu, teraz kupiłem jakiegoś po swapie i wydaje mi się że to 2.8. Fakt był tu jakiś chip tunning bo inna jest odcinka. Kupiłem ten interfejs (podróba delphi) pokazał parę błędów które pokasowałrm i już nie wracają. Jakaś podpowiedź jak wgrać oem soft?
Pobawię się jeszcze z inpą, może zacznie działać.
Nie wiem czy będzie to auto dla
@YEPs: Musisz wiedziec dokladnie co to za silnik (oznaczenie), inaczej nie bedzie wiadomo jaki wgrac soft. Pojemnosc masz wybita na bloku zaraz pod glowica po stronie kolektora ssacego. Mozna tez zmierzyc skok cylindra. M52 ma jeden vanos, a M52tu dwa vanosy tak je najlatwiej rozpoznac.