Wpis z mikrobloga

Szukam na prezent dla ojca, wędki.. nie znam się na tym kompletnie. Przeznaczenie na mazurskie jeziora, jacht. Chciałbym oczywiście kupić mu coś ze "sredniej" półki, ponieważ wiem że wiele lat nie wędkował. Nie mam również zielonego pojęcia jaki budżet założyć. Pomożecie? #pytanie #wedkarstwo #mazury #pytaniedoeksperta #wedki
  • 16
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Bukajamajka @bezi #!$%@? się odpowiedź nie dodała czy co.. Więc tak, jestem w tym kompletnie zielony jak wspomniałem. Wędkowanie ma być czysto hobbistyczne/amatorskie, myślałem że każda wędka ma kołowrotek i na spławik :D
  • Odpowiedz
@Hekken: zupełnie inaczej łowi się na spławik inaczej na spinning zwłaszcza z jachtu gdzie musi być to krótka wędka :)
Masz gdzieś jakieś zdjęcia ? chociaż po rybach które łowił uda się dowiedzieć.
Ewentualne wyjscie to teleskop 2,7m i porzuca na spinning i porzuca na spławik ale to będzie takie.. bardzo mocno uśrednione w każdym aspekcie.

Spoko podaj do jakiej kwoty i bedziemy działać :)
  • Odpowiedz
@Hekken: może jak masz jakiś sklep wędkarski w okolicy, spytaj czy mają jakieś vouchery i wtedy ojciec sam wybierze i sobie dopłaci jak będzie potrzebował? Wędkarzowi czasami trudno dopasować taki prezent.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@bezi tutaj wyjaśnię jedna rzecz - ojciec zajmuje się żeglarstwem "całe zycie" ale łowić to raczej sporadycznie mu się zdarzało. A dodam nawet ze wiem że przez ostatni 10 lat nie miał wędki w ręku.
Wiesz oni wiadomo że zawijają do zatoczek/przystani więc też z "lądu" może coś połowić.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@zielonkanawieki Tutaj może wyjaśnię jeszcze, że z Ojca żaden wędkarz :) po prostu wpadłem na pomysł na taki prezent. Że skoro żeglarz to może jeszcze jakaś rybkę złapie :D
  • Odpowiedz