Aktywne Wpisy
popik3 +2941
Prosta sprawa, dajesz plusa i ostatnia cyfra mówi Ci o tym jak dzisiaj spędzisz #sylwester #sylwesterzwykopem To nie #glupiewykopowezabawy ani #heheszki ani #humorobrazkowy
stuparevic +396
jakas baba mi zajechala drogę, mocno zahamowalem u
i caly bigos ze swiont poszedl sie #!$%@? #zalesie
i caly bigos ze swiont poszedl sie #!$%@? #zalesie
Nie taki krótki zarys sytuacji: Postanowiłem kupić laptop - parametry bez znaczenia, sprzęt miał dobre opinie, patrzę gdzie w miarę najtaniej no i padło na x-kom. Kupowałem już tam kilka rzeczy i nie było problemów.
Laptop zamówiony 2 marca (czwartek) - w trakcie zakupu info że będzie do odbioru w salonie 4 marca (sobota). W piątek kolejny mail, że dostawa jednak 6 marca (poniedziałek) do salonu. Nie ma problemu, przeżyję. 7 marca (wtorek) kolejny mail - dostawa przełożona a 11 marca (sobota) - nosz kurna ile można. Ale dobra, jestem oazą spokoju wytrzymam. Sobota - maila z potwierdzeniem, że laptop jest do odbioru brak. Kontaktuję się więc na czacie z pytaniem czy sprzęt będzie dzisiaj do odbioru. Fragment rozmowy:
Ja: Dzien dobry. Chcialem dowiedziec sie czy zamowienie numer 700006848530 bedzie dzisiaj do odbioru w salonie xkom?
X-kom: niestety wybrany model laptopa został wyprzedany i nie będzie już kontynuowany przez producenta, jest dostępna natomiast bliźniacza konstrukcja do której podaję link poniżej
Ja: Czy moze mi Pan wyjasnic dlaczego w takim razie byla mozliwosc zakupienia tego laptopa skoro jest wyprzedany? I dlaczego dowiaduje sie o tym dopiero po kilku zmianach terminu dostawy? Czy gdybym sie nie odezwal to termin bylby wydluzany w nieskonczonosc?
X-kom: aktualnie jest błąd na stronie który związany z dostępnością tego modelu, zgłoszę go do odpowiedniej osoby aby został on skorygowany. Niestety nie wiem dlaczego termin odbioru był przesuwany, najpewniej doradca weryfikujący zamówienie musiał pominąć informację o braku dostaw tego wybranego modelu
Ostatecznie poprosiłem o anulowanie zamówienia, bo zaproponowany laptop miał gorsze opinie, więc chciałem trochę czasu na ponowne przeanalizowanie tematu i wtedy decyzję o zakupie.
Czy to koniec? Ano nie. Moment po anulowaniu dostałem maila, a tam komentarz dotyczący powodu anulowania zamówienia: Klient się rozmyślił XD
Panie x-kom nie rozmyśliłem się tylko pomimo tego że na Waszej stronie mogę zamówić laptop to:
- Go nie macie XD
- Zwodzicie mnie z terminami XD
- Proponujecie sprzęt z gorszymi opiniami XD
- Macie po prostu burdel i nie szanujecie klienta XD
Ale czy to koniec? Ano nadal nie - w trakcie czata z x-komem sprawdzałem jeszcze czy ten niedostępny laptop jest widoczny i czy da się go wrzucić do koszyka, no i został w tym koszyku. Co się stało? X-kom wysłał mi maila, że zostawiłem otwarty koszyk i żebym sobie kupił laptopa, którego nie mają XD
#oszukujo #januszebiznesu #zakupyonline #laptopy #komputery #heheszki
wszystko plastikowe tandetne, lapek łapie 90 stopni na pulpicie, wentylator rzadko się załącza więc po odpaleniu lola 100 stopni i throthling
Ale nic dziwnego jak projekt tych chłodzeń to żenada. wentylator może chodzić na maksa i nic to nie zmienia. nie dziwie się że się to grzeje, przynajmniej w asusie.. pomijam już fakt, że mobo jest do góry nogami i
Zamówiłem od nich laptopa. Po 15min jeden klawisz na klawiaturze się zepsuł. Złamała się nóżka która go trzyma. Odsyłać nie chciałem bo w sumie laptop spoko, myślałem ze kupię za 10zl na Allegro ale to wtedy był nowy model i jeszcze niedostępne.
No to pisze do x-kom ze laptop jest, wszystko spoko tylko klawisz się zepsuł, czy by nie wysłali. „Skontaktujemy się
@SmakoszKotow: Który obecny lapeć wg ciebie to nie szrot?
Ile wg ciebie trzeba wydać, skoro i dużo droższe Delle XPS-y a i Makówki mają swoje przypadłości, o czym serwisy głośno mówią :/