Wpis z mikrobloga

Proszę o pomoc w wyborze roweru, wiem że napewno więcej osób tu się zna lepiej niż ja.
Potrzebuję używanego,niedrogiego roweru do jazdy po sciezkach i szutrze w śląskich lasach. Żadnego mtb itd ale jakieś ścieżki rowerowe pod górkę mogą się zdarzyć.
Mam w okolicy dwa rowery trekkingowe:
Indiana x road 1, typowy rower marketowy. Aluminiowa rama,wolnobieg, amortyzator przedni ,pełne wyposażenie typu bagażnik itd. Ma koło 5 lat
Riverside 120 z decathlonu. Rama stalowa, kaseta, brak amortyzacji ,gorsze wyposażenie, 1 roczny.
Oba rowery v brake
Oba rowery za 700 zł do wyciagniecia. Zastanawiam się czy ta amortyzacja będzie aż tak bardzo istotna na korzyść tego Indiany lub czy kaseta znacząco wplywa na jazdę. Nie będę jezdzil dużo więc nie chce wydawać więcej,mam niewielkie wymagania
#rower #rowery #trekking
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@yawoor724 Indiana to nie taki znowu marketowy no name. był chyba w sieci Mediamarkt (?) sprzedawany.
Wybrałbym ten na którym lepiej było się jechało na próbnej jeździe ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
Faktycznie tam go kiedys widziałem. Nie jest to coś co stoi w auchan ale zastanawia mnie jakość tego roweru po kilku latach
  • Odpowiedz
@yawoor724: nie potrzebujesz amortyzacji do jazdy po mieście i szutrach, ot po czasie ciężki kloc. Indiana ma 3 biegi z przodu, a riverside 1? To wtedy weź riverside’a imo, łatwiej o to zadbać i poprawnie wyregulować
  • Odpowiedz
@yawoor724 bierzesz 5-letnią Indianę, gdy nowa jest do wyrwania 300 zł drożej? Odnośnie marki jeżdżę na Indianie X-Cross 2.0 i nie mogę nic złego powiedzieć. Tanie rowery po prostu do jeżdżenia, nie szkoda ich w gorszych warunkach.
  • Odpowiedz
  • 0
@Misiopysioo: do kupienia mam za 700 wersję z amortyzacja i jak oglądam to lekko lepsze podzespoły niż ten za 1000 obecnie nowy. Mimo tej samej nazwy indiana x road 1 są do kupienia rowery o różnym wyposażeniu. Ten który chce kupić uzywsny chodzi nowy za 1300-1400
  • Odpowiedz