Aktywne Wpisy
GratisLPG +95
Adamfabiarz +9
Jednak kolejne auto Octavia, a nie Scala, bo nie dam rady bez bagażnika min. 500 L, a optymalnie >525 L.
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
Wyszło 144 750 zł za optymalną dla mnie konfigurację. Na razie nie ma to większego znaczenia, bo kupię kolejne auto albo jak pierw wyjadę Fabię Kombi do 500 tys. km (na razie przebieg 84 tys. km po 25 miesiącach) lub ewentualnie wcześniej uda mi się stać potężnym CEO, ale to też zajmie parę lat. Więc cena jeszcze się zmieni za kolejne parę lat, albo i za ok. 10 lat. Ale chcę mieć porównanie jak cena się zmieniała w stosunku do inflacji, zarobków, itp.
Na tą chwilę Octavia wychodzi 2x drożej niż dałem za aktualne auto w 2022 (68 tys. = wg wartości pieniądza na 2024 byłoby to 72,5 tys.). Więc taka Octavia to już naprawdę będzie takim prezesowskim autem do trzymania przeze mnie przez kolejne 20 lat.
Opcje wybrane do auta w linku oraz w 2 komentarzach pod wpisem
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Rozpoczęliśmy prewencyjną rozbudowę zabezpieczeń na granicy z Rosją i Białorusią. To element naszej strategii obrony i odstraszania. Pierwsze umocnienia są już rozmieszczane na granicy z Obwodem Kaliningradzkim - Mariusz Błaszczak
@OddajButa123
Przed Ugandą może nie ale na kacapów wystarczy
@Fearaneruial: A możesz to jakoś uzasadnić "specu" od zapór przeciwczołgowych?
Tyle mi wpadło, że powtórzył gwarancje bezpieczeństwa NATO dla Polski i innych sojuszników. Był u nas, to mówił o nas. Nie siej paniki
Efekt? cała kolumna pojedzie pol minuty dluzej, bo musi zwolnic do tego łuku i tyle.. Faktycznie zabezpieczenie.
Co innego jak by w polu sie ciagnely takie zapory: https://logbuch-schweiz.net/wp-content/uploads/ReduitHangar-header1.jpg
inna sprawa jakby to był zbrojony beton wypuszczony głęboko w ziemię, to już
@Strzelec_wyborowej: Nie przepchniesz bo w ostatnim rzędzie stoją jeże żelbetowe.
Jakiekolwiek pojazd opancerzony po prostu przejdzie po ogrodzeniu obok xD Muszą jeszcze fosę wykopać
@Thorkill: wiesz, że to stalowe gówno można po prostu przenieść? 2 osoby bez żadnego problemu to podniosą i rzucą na pobocze. A te gwiazdobloki po asfalcie przeciągniesz dowolną ciężarówką. Zwłaszcza, że wystarczy przesunąć jeden by droga była przejezdna, lub 2 by całkowicie ją odblokować. To jest do wyczyszczenia w jakieś 10 minut XD
@KaiserBrotchen: A jak ta zapora będzie pod naszym ogniem karabinowym? Ostrzał broni strzelecki plus dwa moździerze no i co Rosjanie będą tam ciężarówkami pracować?
Fajnie też że wypowiadacie się wszyscy na ten temat z taką pewnością chociaż pojęcia zielonego nie macie ile ważą te żelbetowe jeże które chcecie "linką przeciagać".
ale wszystkie jeże, piramidki, kozły hiszpańskie stają się problemem gdy chcesz je przesunąć na miękkiej ziemi jeden koniec się zakopuje, inne wystają i prują Ci burty, rozwalają gąsienice etc.
na bardzo utwardzonej powierzchni - jak asfalt albo beton, czołg z lemieszem (a takich w wojskach "radzieckiego wzoru" jest dosyć sporo) usuwa to praktycznie nie zwalniając! to jest problem
@Fearaneruial: Oczywiście ze można je łatwo usunąć. Jak nikt nie przeszkadza. Natomiast czy sforsowałby ją czołg T-72 z lemieszem, z marszu? Moim zdaniem nie. Przesunięte stalowe elementy wklinowałyby się w te żelbetowe jeże stojące z tyłu, tworząc górkę żelastwo efektywnie uniemożliwiającą dotarciem lemieszem pod same żelbetowe elementy. Elementy których masy tutaj nikt nie zna.
@Thorkill: niewiele. Widać na zdjęciach, że one są małe, więc waga to 1,5 tony. 3 tonowe są większe. Zresztą po co ja z tobą dyskutuję, jak ty jesteś pisowskim trollem i bronisz ich każdej nawet najbardziej debilnej decyzji.
@KaiserBrotchen: Brak argumentów więc zaczyna się ad persona. Standard. A ta decyzja mnie ani ziębi ani grzeje. Mam ją kompletnie gdzieś. Dziwi mnie tylko że nagle tylu speców od zapór saperskich się tu objawiło.
Umieszczenie takich zapór na asfalcie jest śmieszne. Nic one nie dadzą. To jest czysta propaganda.
Ty się pojawiasz za każdym razem, gdy ktoś śmie skrytykować MON. Samemu nigdy ich nie krytykujesz. To, że jesteś politycznym trollem wie każdy.