No i #!$%@? #!$%@?, żona dostała właśnie mandat 1500zł i 15pkt karnych, bo nie ustąpiła pierwszeństwa pieszemu na pasach, a on się na nie szybko #!$%@?ł.
@niewyspany_kot: odkąd wprowadzili nowe taryfikatory to wszędzie próbują "strzec prawa" i jebią mandaty na lewo i prawo, podziękuje PiSowi przy wyborach.
@YoureGoingDown: Jakie to ma znaczenie czy uważasz, że szedł szybko czy wolno? Jak go zabije następnym razem to będziesz w sądzie ją bronił że gość szybko ma szybki chód? Dostosować prędkość, zachować szczególną ostrożność podczas zbliżania się do pasów i wtedy wszystko będzie dobrze.
@YoureGoingDown: Przepisy przepisami, czyja wina by to nie była to fizyki się nie przeskoczy. To pokazuje jak istotny jest pas zieleni między chodnikiem a jezdnią, który sprawie, że pieszy nie może obrócić się na pięcie z krawężnika na pasy, tylko wyraźnie widać jego zamiary co najmniej sekundę czy dwie szybciej. Można karać i liczyć na poprawę ale można też zainwestować w infrastrukturę, która jest dużo bardziej bezpieczna sama w sobie.
@YoureGoingDown: Raz przechodziłem przez pasy i widzę że chyba nie zdążę bo gość #!$%@? z górki to stanąłem w połowie, zatrzymał się z piskiem, powoli sobie przeszedłem a ten z ryjem do mnie XD
@Dziwna_mina: ale co, stanąłeś po to, żeby zatrzymać ten samochód? wiesz, że nie można tego robić? trzeba się poruszać możliwie najbardziej prostopadle, czyli nie na ukos i jednostajnie, a nie zatrzymywać się, gdybyś szedł normalnie to pewno byś przeszedł, a on przejechał, ale musiałeś to zrobić, bo on jechał szybko
@ReeceWithouterpoon Dodawanie kolejnych pasów nie przyspiesza przejazdu jeżeli dalsza trasa czy skrzyżowanie nie ma odpowiedniej przepustowości. Jedyne co to zmienia to to, że korek jest krótszy (pod względem długości, nie czasu przejazdu) i nie "rozlewa się" na poprzedzające ulice.
@smk666: Do tego pas zieleni daje też większe szanse że pieszy uniknie auta wypadającego z drogi i można na nim zasadzić jakieś rośliny pochłaniające syf i dźwięk, jednocześnie blokujące ludzi od dostępu do jezdni (nikt nie skróci sobie drogi na tramwaj przez żywopłot). Oczywiście nie w strefie w której ograniczało by to widoczność. Dodał bym jeszcze osłony na wyspach na środku jezdni. W tym momencie zatrzymnie się zgodnie z przepisami na
@H_266 to w takim razie przy pasach powinna być wydzielona strefa gdzie można stać tylko jak chcesz przejść przez pasy inaczej 10 krotność tego mandatu co dziewczyna opa dostała.
No mirki kochane muszę coś wyznać, właśnie się dowiedziałem że moja wybranka serca po 6 latach bycia razem mnie zdradziła. I #!$%@?, kredyt, mieszkanie, 6 lat razem wszytko w #!$%@?. Co robić? Jak żyć?
Przepisy przepisami, czyja wina by to nie była to fizyki się nie przeskoczy. To pokazuje jak istotny jest pas zieleni między chodnikiem a jezdnią, który sprawie, że pieszy nie może obrócić się na pięcie z krawężnika na pasy, tylko wyraźnie widać jego zamiary co najmniej sekundę czy dwie szybciej. Można karać i liczyć na poprawę ale można też zainwestować w infrastrukturę, która jest dużo bardziej bezpieczna sama w sobie.
@ReeceWithouterpoon:
Można też zwęzić drogę, co jeszcze bardziej uspokoi ruch.
O, to chyba o Tobie to znalezisko. ( ͡º ͜ʖ͡º)
https://wykop.pl/link/7023365/szeryf-przejscia-dla-pieszych-w-szczecinie-1010-wasze-filmy
@ReeceWithouterpoon
Dodawanie kolejnych pasów nie przyspiesza przejazdu jeżeli dalsza trasa czy skrzyżowanie nie ma odpowiedniej przepustowości. Jedyne co to zmienia to to, że korek jest krótszy (pod względem długości, nie czasu przejazdu) i nie "rozlewa się" na poprzedzające ulice.