Wpis z mikrobloga

@YoureGoingDown:
Przepisy przepisami, czyja wina by to nie była to fizyki się nie przeskoczy. To pokazuje jak istotny jest pas zieleni między chodnikiem a jezdnią, który sprawie, że pieszy nie może obrócić się na pięcie z krawężnika na pasy, tylko wyraźnie widać jego zamiary co najmniej sekundę czy dwie szybciej. Można karać i liczyć na poprawę ale można też zainwestować w infrastrukturę, która jest dużo bardziej bezpieczna sama w sobie.
smk666 - @YoureGoingDown: 
Przepisy przepisami, czyja wina by to nie była to fizyki s...

źródło: Capture

Pobierz
@Dziwna_mina:
O, to chyba o Tobie to znalezisko. ( ͡º ͜ʖ͡º)
https://wykop.pl/link/7023365/szeryf-przejscia-dla-pieszych-w-szczecinie-1010-wasze-filmy

to by polscy kierowcy te auta pchali XD

@ReeceWithouterpoon
Dodawanie kolejnych pasów nie przyspiesza przejazdu jeżeli dalsza trasa czy skrzyżowanie nie ma odpowiedniej przepustowości. Jedyne co to zmienia to to, że korek jest krótszy (pod względem długości, nie czasu przejazdu) i nie "rozlewa się" na poprzedzające ulice.
@smk666: Do tego pas zieleni daje też większe szanse że pieszy uniknie auta wypadającego z drogi i można na nim zasadzić jakieś rośliny pochłaniające syf i dźwięk, jednocześnie blokujące ludzi od dostępu do jezdni (nikt nie skróci sobie drogi na tramwaj przez żywopłot). Oczywiście nie w strefie w której ograniczało by to widoczność. Dodał bym jeszcze osłony na wyspach na środku jezdni. W tym momencie zatrzymnie się zgodnie z przepisami na
@H_266 to w takim razie przy pasach powinna być wydzielona strefa gdzie można stać tylko jak chcesz przejść przez pasy inaczej 10 krotność tego mandatu co dziewczyna opa dostała.