Wrzucam zaktualizowane dane dotyczące oglądalności gal freakfightowych. Fame MMA 17 wypadło podobnie jak edycje 9 i 13. Trudno powiedzieć czy zdecydowała o tym przeciętna karta czy mamy do czynienia z powolnym zmierzchem freakfightów.
Dane przedstawiam według indeksów, gdzie 100 oznacza najwyższy wynik dla gali. Indeksy zostały sporządzone na podstawie liczby użytkowników odwiedzających witryny Fame MMA, High League i Prime MMA w dniu gal.
@christian-huygens: slabo wypadlo fame 17. Zainteresowanie patogalami wyraźnie spada co się nie dziwie, za dużo tego, przesyt tym jest przeogromny. Jeszcze tylko najnowszy hl i walka wszechczasow w freakfightach czyli najman vs muran i chyba koncze sledzic te wszystkie rzeczy, ktore sie dzieja wokol patogal, wiec dla mnie po hl bedzie koniec #gry w #2023 tak jak #indyga Dawid Ozdoba powiedział.
@BombaskaEskadraLotnicza: 550 tysięcy, tylko trzeba brać poprawkę, bo drugie w rankingu Fame 11 sprzedało mniej PPV niż 12 czy 15, a Fame 10 (510k) jest troszkę w tyle za 9, 13 czy 16.
@BombaskaEskadraLotnicza: To jest trudne do oszacowania jak indeks będzie przekładał się na bezwzględną liczbę sprzedaży. W tym wypadku możemy stwierdzić, że 100 to 550K, bo znamy tę daną. Jednak nie można jej przekładać, by oszacować sprzedaż innych gal, bo będą występowały zbyt duże odchylenia.
Moje dane informują jedynie o liczbie użytkowników, co nie może być tożsame z liczbą sprzedanych licencji. Niemniej na podstawie trendu i różnić możemy stwierdzać, że taka estymacja
@smialson: Osobiście to uwżam, że Rozpara mógł kłamać z tym Fame MMA 10. No chyba, że można było to oglądać jeszcze poza witryną w Fame MMA. Nie ma opcji, że liczba użytkowników była o 40% niższa, ale współczynnik konwersji dwa razy wyższy niż topowe gale.
@christian-huygens: Pytanie, Polsat Box też prowadzi sprzedaż PPV? Pewnie to nie jest duży procent ale jeżeli sprzedają jeszcze oni to pewnie trzeba trochę doliczyć
@smialson: Pomijając motywacje czy intencje, gdyby się tak zastanowić to zobacz.
Jeśli wierzyć Rozparze, to okazuje się, że Fame MMA 14 i Fame MMA 10 osiągnęły przychód w tym samym rzędzie wielkości. 14 będzie bardziej dochodowa, bo wzrosły ceny PPV, jednak 14 to była też znaczny wzrost nakładów, bo zaangażowani zawodnicy musieli być drożsi.
To jest zrozumiałe, bo inwestując chcesz skalować biznes. Na bazie użytkowników wygląda na to, że się udało,
@christian-huygens: słabiutki wynik, ciekawe czy to przez #!$%@? kartę walk, czy rzeczywiście oglądalność gal już będzie coraz gorsza z każdą kolejną galą. High league niedługo będą musieli zmniejszyć gaże zawodników, bo płacą sporo, a wyniki mają marne.
@Dupazbita: podobno na 17 nie bylo polsatu ale moge sie mylic?
@christian-huygens: to co jest kluczowe tutaj to to, że ******* oficjalnie npisał, że nie bedzie u nich darmowej transmsji, więc część ludzi musiala zdecydować sie na zakup ppv albo chociaz wejsc na strone aby sprawdzic cene. I mimo tego - wejscia nie byly rekordowe
Dane przedstawiam według indeksów, gdzie 100 oznacza najwyższy wynik dla gali. Indeksy zostały sporządzone na podstawie liczby użytkowników odwiedzających witryny Fame MMA, High League i Prime MMA w dniu gal.
Wołam plusujących poprzedni post
#famemma
Moje dane informują jedynie o liczbie użytkowników, co nie może być tożsame z liczbą sprzedanych licencji. Niemniej na podstawie trendu i różnić możemy stwierdzać, że taka estymacja
Jeśli wierzyć Rozparze, to okazuje się, że Fame MMA 14 i Fame MMA 10 osiągnęły przychód w tym samym rzędzie wielkości. 14 będzie bardziej dochodowa, bo wzrosły ceny PPV, jednak 14 to była też znaczny wzrost nakładów, bo zaangażowani zawodnicy musieli być drożsi.
To jest zrozumiałe, bo inwestując chcesz skalować biznes. Na bazie użytkowników wygląda na to, że się udało,
@toshibaas: W tym wypadku SimilarWeb Pro
@Dupazbita: podobno na 17 nie bylo polsatu ale moge sie mylic?
@christian-huygens: to co jest kluczowe tutaj to to, że ******* oficjalnie npisał, że nie bedzie u nich darmowej transmsji, więc część ludzi musiala zdecydować sie na zakup ppv albo chociaz wejsc na strone aby sprawdzic cene. I mimo tego - wejscia nie byly rekordowe