Wpis z mikrobloga

@sailor_73: Jechałem CVT Toyoty około 100 km z prędkością 160 km/h i nie zauważyłem jakichś niepokojących objawów potem.
Oprócz tego mam DSG gdzie leciałem w Niemczech >160km/h gdzie się dało przez kilkaset kilometrów. Niestety po 2000 kilometrów takiej jazdy skończył się olej w silniku. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Potem już tak nie jeździłem, bo to nieekonomiczne i w ogóle to mnie jakoś nie kręciło na siłę zapieprzanie.
@PiotrFr
W mieście jest ok po jakiejś jeździe. Mam wrażenie że skrzynia przystosowuje się do stylu jazdy. Tylko, że to trochę długo trwa. A ja chciałbym "mieć kontrolę nad jazdą" xD
Amerykańskie bez chłodnicy.


@PiotrFr: o tym wie każdy , cvt wcale nie ustępują amerykańskim, i co dzisiaj znaczy amerykańska kiedy w wielu konstrukcjach z za kałuży siedzi asin ( toyota) albo ZF, albo Jatco
@sailor_73:

cvt wcale nie ustępują amerykańskim

Auta z cvt same się nie nadają do naprawdę szybkiej jazdy.

dzisiaj znaczy amerykańska kiedy w wielu konstrukcjach z za kałuży siedzi asin ( toyota) albo ZF, albo Jatco

Zależy czy mają chłodnice czy nie. Amerykańskie auta na rynek EU miały a na swoim już nie bardzo. W nowych to już dają wszędzie przez standaryzację.
Po prostu powiedziałeś, że automaty nie lubią szybkiej jazdy a