Aktywne Wpisy
KuKumber +2270
Panie prezesie NIEEEEEEE !!
#bekazpisu
#bekazpisu
Widzę na X, że coraz więcej osób nawet mocno apolitycznych jest zaniepokojonych tym co się aktualnie dzieje w kraju. Bajeczką o sprzątaniu katastrofy po PISie w nieskończoność grać nie można.
Osobiście nie jestem specjalnie zdziwiony, czego można oczekiwać po kolesiu który na zachodzie nazywany jest zastępcą Merkel. Wykop też kiedyś się otrząśnie jak zauważy że nie tylko Matecki sceptycznie ocenia aktualne decyzje rządu.
#bekazlewactwa #bekazpodludzi #takaprawda #4konserwy #sejm #atom #cpk #polityka
Osobiście nie jestem specjalnie zdziwiony, czego można oczekiwać po kolesiu który na zachodzie nazywany jest zastępcą Merkel. Wykop też kiedyś się otrząśnie jak zauważy że nie tylko Matecki sceptycznie ocenia aktualne decyzje rządu.
#bekazlewactwa #bekazpodludzi #takaprawda #4konserwy #sejm #atom #cpk #polityka
Mam 23 lata, mam licencjat z finansów i znam angielski nietechniczny na poziomie C1. Chciałbym zostać pilotem samolotu.
Mieszkam w dużym mieście i niedaleko mojego miejsca zamieszkania jest aeroklub, który organizuje szkolenie PPL(A) którego koszt wynosi ~ 35 000 złotych. Potem wiadomo- CPL i ATPL.
Ponoć można to ogarnąć w około 3 lata i za kwotę (około) rzędu 300 000 złotych.
Czy polecacie na własną rękę zdobywać kolejne licencje czy od razu zapisać się do jakiegoś program mentorskiego wizz air czy ryanaira gdzie prowadzą cię jak po sznurku?
Na pewno nie byłoby problemu z pieniędzmi na pierwszą licencję. Moi rodzice mają pieniądze, ale czy istnieje możliwość zaciągnięcia jakiegoś kredytu i spłacenia go latając? Moi rodzice mogą to uznać za fanaberię i od razu rzucanie 300 000 zł może być problemem.
A może zostanę stewardessem i zapracuję sobie... Sam nie wiem. Nie widzę siebie w pracy przy biurku w jakimś korpo do końca życia.
#pilot #lotnictwo #lot #wizzair #rayanair #samoloty
Najpierw to sobie zrób w ogóle badania medyczne zanim zainwestujesz taki hajs
1) Dla własnego dobra i zdrowia psychicznego trzymaj się z dala od aeroklubów. Dołącz do grup na fb dotyczących PPLki i będziesz miał dużo info w jakich szkołach robić uprawnienia, a gdzie nie warto zostawiać nawet złotówki.
2) Zrób badania 1 klasy, żeby widzieć czy jest sens się bawić - około 1,5 tysiąca PLN.
3) Zrób PPLkę i
Żeby odblokować pełnego ATPLa, to nie takie hop siup i robi się to w linii. Zazwyczaj przy okazji awansu na kapitana.
Robotę znajdziesz bez problemu, znajomi teraz siedzą w East Midlands na szkoleniu ;)
Jeszcze raz… Robisz PPL, robisz teorię do ATPL, budujesz nalot, robisz szkolenia i zdajesz egzaminy na CPL+IR+ME i to Ci daje tzw. ATPL Frozen, który kiedyś będziesz mógł sobie odmrozić, co da Ci pełnoprawnego ATPL.
@Glimpse0fTheFuture: za +/- 300 tys to w Bartolinim masz mentorski zintegrowany program Ryana, czas trwania 18-21 miesięcy i na końcu gwarancję (cokolwiek to znaczy) rozmowy kwalifikacyjnej. Czy masz jakieś dodatkowe punkty za wybulenie dużej kasy w ośrodku, z którym współpracuje Ryan, tego nie wiem ale dostać się na rekrutację do Ryanair można bez problemu niezależnie
Jeżeli ktoś ma olej w głowie i wymagane papiery, to ma duże szanse na dostanie się do porządnej linii.
W szkoleniu w jednym miejscu chodziło mi o CPL+IR+ME. Oczywiście, że PPLkę robi się w miejscu A, potem nalot robi się na różnych samolotach i zazwyczaj tnąc koszty,
@KolczyQ: A tutaj to pełna zgoda. Takie combo najlepiej zrobić w jednym miejscu, to zdecydowanie jedyna sensowna opcja. Myślałem, że
ATPL? Trzeba poświecić mnóstwo godzin, ale jest to do zrozumienia bez żadnego problemu.