Wpis z mikrobloga

Naprawdę, szło dostać #!$%@? zwłaszcza pod koniec ale zrobiłem to - wyczyściłem Skellige ze znaków zapytania.
No, oprócz dwóch, ale je się odblokowuje dopiero fabularnie.

Nie wiem już co gorsze:
Czy syreny ktore latały na tych wyspach i trzeba było do nich najpierw z kuszy walić a potem dobijać mieczem
Czy topielce pod wodą, które były tam na dwa hity z kuszy zamiast na jeden tak jak syreny

Naprawdę, ciężko wybrać, bo obydwie te rzeczy były irytujące.
#wiedzmin3 #wiedzmin
falwack - Naprawdę, szło dostać #!$%@? zwłaszcza pod koniec ale zrobiłem to - wyczyśc...

źródło: The Witcher 3 Screenshot 2023.01.19 - 01.17.39.80

Pobierz
  • 8
@falwack
Ze 2h mam w W3 i jakoś do tej pory nie mogę się zmusić do grania. Chyba system walki mógłby być bardziej wciagajacy i dający satysfakcję. Fabuła, dialogi super (dla fana książek), grafika też wporzo ale walka taka na siłę trochę.
@falwack: Ja robiłem sobie grę na maksa i też czyściłem wszystkie pytajniki. Polecam w tym czasie puścić sobie twitcha/film/cokolwiek i te pytajniki robić w tle - w takim trybie robiło mi się to całkiem przyjemnie, dodatkowo potem miałem niesamowitą ilość gotówki i składników rzemieślniczych do robienia arcymistrzowskich zbroi.
@falwack: No właśnie. Nadal mnie to zadziwia, jak malo ludzi zwraca uwagę na powtarzalność muzyki w tej grze. Przecież tym cholernym Fields of Ard Skellige (które swoją drogą nie jest oryginalną kompozycją, jak masa innych w tej grze) już wymiotowałem pod koniec gry.
Serio, niecałe 3 minutowy kawałek na taki wielki obszar? Plus do tego ten fatalny wiatr.
@Czarendze1r: Wiesz co, dopóki w tle się coś "dzieje" (tzn. jakieś zadanie, dialogi, potworki) to mi to kompletnie nie przeszkadzało. W momencie robienia znaków zapytania jest to uciążliwe, monotonne, bo pływasz po pustej przestrzeni od czasu do czasu strzelając z kuszy i po prostu wali Ci do porzygu ta sama muzyka w tle, nic więcej, ewentualnie jakiś wieloryb.