Aktywne Wpisy
DlaczegoWyjadaszMiFrytki +1082
Ukradziono mi rower o wartości około 3000 zł. Zgłosiłem sprawę na policję. Mam nagrania, na których widać złodzieja. Poniżej zamieszczam foto. Kradzież miała miejsce we Wrocławiu w okolicach aquaparku/Wroclavi. Rower przypiąłem do stojaka rowerowego pod klatką schodową na zabezpieczeniu typu sprężynka (niestety używałem jej tylko do krótkotrwałego przypięcia roweru, żeby nie wozić się z ciężkimi łańcuchami...). Kradzież nastąpiła w niecałą godzinę od przypięcia roweru. Zakładając, że przechodził tamtędy bez sprzętu zaraz po
blackghost +8
Cześć, mam taki dylemat i trochę zagwostkę..jako prosty chłopak ze wsi wyjechałem do miasta..za bardzo nie znam się na motoryzacji a szukam pierwszego samochodu.
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Mam odłóżone 25/30 tys. Upatrzyłem sobie Porshe Cayen I gen. napęd 4x4 silnik 3.5 ponad 300km z 2003 roku. Nawet nie wyobrażam sobie jaka to koc i jak to może targać. Do tego napęd na cztery buty. Dobrze wiem że Porshe to synonim luksusu i prestiżu i jak
Pomimo że jestem bardzo wierzący i pro kościelny, to muszę to powiedzieć wprost - szukanie dziewczyny w kościele to beznadziejny pomysł. Jeżeli myślicie, że tam chodzą cnotliwe, spokojne dziewczyny, które szukają miłego, grzecznego chłopaczka to się możecie srogo zdziwić.
Z czterema byłem w bliższej relacji i takiego cyrku nie uświadczyłem nigdzie:
1. Syndrom sztokholmskiego Chada, religijny Chad na nią pluje, a ona go kocha i świata poza nim nie widzi. Potrafi pod jej nieobecność przy znajomych wprost się z niej śmiać, być z nią razem i komentować swój związek: to się wszystko szybko zmienia XD