Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mirkosoft: @kwanty: ja nigdzie nie pisze że Tesla to gówno. Napewno jest to bardzo dobry samochód, jak praktycznie każdy w tej cenie, i napewno ma wady.
Ale udowadnianie zajebistości czegokolwiek tym że przynosi zyski/jest popularne nie ma sensu. Ludzie lubią i kupują też słabe rzeczy. W tym przypadku marketing i zyskujący segment elektryków ma duże znaczenie.
A reklam nie ma ale, tak jak pisałem, marketing Tesli opiera się na innych
  • Odpowiedz
jeżeli traktować reklamę na YT za recenzję tech jutuberów to ja widziałem.

Spora sprzedaż Tesli w krajach wysoko rozwiniętych wynika w dużej mierze z dopłat/ulg podatkowych. Darmowe ładowanie lub niskokosztowe też do tego przyczyniło. Tak było do tej pory w Norwegii ale już się to zmienia i już tak zakup Tesli przestaję się opłacać. Nie znam przypadku UK i dlaczego tak jest w topie.


@leuler: Recenzje to nie są reklamy. Tam
  • Odpowiedz
@kwanty: > Recenzje to nie są reklamy.
W mojej opinii jak najbardziej reklamy. Szczególnie na rynku motoryzacyjnym. Wady i zalety możesz przedstawić w różny sposób. Możesz: o czymś nie powiedzieć (celowo, bądź nie), coś umniejszyć, obrócić w żart, czegoś nie wiedzieć (celowo, bądź nie). Nie jest szczególnie żadkie stosowanie takich zdań jak "u konkurencji to samo", "to już standard" gdzie umniejszana jest wada albo trywializowana. To też jest stosowanie socjotechniki. Jeszcze
  • Odpowiedz
W mojej opinii jak najbardziej reklamy. Szczególnie na rynku motoryzacyjnym.


@leuler: To na pewno jest jakiś rodzaj reklamy ale zupełnie innej niż "normalna" reklama. Przecież jak wychodzi nowy model w VW/Merc/Toyota/etc.. to dostajemy zalew reklam w TV/radiu, na YT, stacjonarne na bilbordach, etc... Idą w to setki milionów. Dodatkowo samochody są rozdawane po różnych redakcjach pism samochodowych i mogą sobie nimi pojeździć za free redaktorzy przez długie miesiące (w zamian za
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@quizonmyface: no właśnie ludzie kupujący normalne auta (nowe) nie mają. Jest duży krzyk o jakość materiałów w markach premium, ale nie ma takich rzeczy jak na filmie


Zazwyczaj przed kupnem auta z salonu jest ta jazda testowa, wymacanie elementów itd. Tesla ma zupełnie inny model biznesowy


Marketing mają najlepszy na świecie, wielu się nabiera

@Atreyu: Od kiedy Tesla stała się marką premium?
W cenie głównie płacisz za bycie tzw. early
  • Odpowiedz