Aktywne Wpisy
JohnnyPomielony +194
Kilka młodych p0lskich studentek wpadło na pomysł, by organizować imprezy z serii "afro vibes" czyli w skrócie na parkiecie kilkudziesieciu mokebe z erazmusa + p0lki. Pierwsza taka impreza odbyła się a jakby inaczej w Warszawie. Zrozpaczone młode dziewczyny pisały w komentarzach że też by chciały ja taka imprezę, organizatorka uspokoiła witaminki że dla każdej znajdzie się czarny boleć bo ruszają z tournee po wszystkich większych miastach w PL ( ͡° ͜
Jailer +137
Jak robiłem prawko to mnie uczyli, że jak na rondzie jadę w prawo, to włączam prawy kierunkowskaz, jak w lewo to lewy, a jak prosto to awaryjne.
#prawojazdy #motoryzacja
#prawojazdy #motoryzacja
jprdl✌️
#tesla #samochody #motoryzacja #carboners #humorobrazkowy #heheszki #czarnyhumor
Ale udowadnianie zajebistości czegokolwiek tym że przynosi zyski/jest popularne nie ma sensu. Ludzie lubią i kupują też słabe rzeczy. W tym przypadku marketing i zyskujący segment elektryków ma duże znaczenie.
A reklam nie ma ale, tak jak pisałem, marketing Tesli opiera się na innych
@Atreyu: dalej niewygodne guano jak masz w tym siedzieć dłużej niż 10 minut
@leuler: Recenzje to nie są reklamy. Tam
W mojej opinii jak najbardziej reklamy. Szczególnie na rynku motoryzacyjnym. Wady i zalety możesz przedstawić w różny sposób. Możesz: o czymś nie powiedzieć (celowo, bądź nie), coś umniejszyć, obrócić w żart, czegoś nie wiedzieć (celowo, bądź nie). Nie jest szczególnie żadkie stosowanie takich zdań jak "u konkurencji to samo", "to już standard" gdzie umniejszana jest wada albo trywializowana. To też jest stosowanie socjotechniki. Jeszcze
@leuler: To na pewno jest jakiś rodzaj reklamy ale zupełnie innej niż "normalna" reklama. Przecież jak wychodzi nowy model w VW/Merc/Toyota/etc.. to dostajemy zalew reklam w TV/radiu, na YT, stacjonarne na bilbordach, etc... Idą w to setki milionów. Dodatkowo samochody są rozdawane po różnych redakcjach pism samochodowych i mogą sobie nimi pojeździć za free redaktorzy przez długie miesiące (w zamian za
@Atreyu: Od kiedy Tesla stała się marką premium?
W cenie głównie płacisz za bycie tzw. early